Quote from: steven1996 on Saturday 30 April, 2011, 16:46:11 Quote from: david_meyer on Saturday 30 April, 2011, 16:47:00 Hallo SwierIk had een vraag mag al jouw downloads op andere site`s worden geplaatst met jou toestemming als ik dat zo willen.zeg dan ook meteen over welke objecten het gaat, ik denk dat Swier hier niet heel veel aan heeft.groetjes stevenZoals Stations en Bruggen.
Quote from: david_meyer on Saturday 30 April, 2011, 16:47:00 Hallo SwierIk had een vraag mag al jouw downloads op andere site`s worden geplaatst met jou toestemming als ik dat zo willen.zeg dan ook meteen over welke objecten het gaat, ik denk dat Swier hier niet heel veel aan heeft.groetjes steven
Hallo SwierIk had een vraag mag al jouw downloads op andere site`s worden geplaatst met jou toestemming als ik dat zo willen.
Hoi Swier,Dat is inderdaad aan de zware kant, dan zit je met 1 goederen wagon hoger dan een goede MSTS loc. Een vrachttrein met 24 wagons staat dan gelijk aan met 25 locotomieven rijden. Als er dan nog een AI trein komt met deze wagons dan denk ik dat de rook weer uit de laptop komt.Zou je me willen laten weten of het polys knippen lukt en je er zeker twee lods in kan krijgen zodat de wagon niet op 2 km afstand al met de volle mep polygonen komt.Als dat slaagt is het zeker weten een mooie maar ook een goede add on voor MSTS. Een SG release compleet met de wagon is natuurlijk het mooiste en makkelijkste voor iedereen. Laat het maar even weten.
Super!! Eindelijk een reden om de Eemshaven te bezoeken!Groetjes,Fabian
Started by tankje
Started by olaf99
Started by Ojiny