Heb jij wensen of punten ter verbetering t.b.v. site / forum?

TreinPunt.NL Administrator
1.207 posts
Re: Heb jij wensen of punten ter verbetering t.b.v. site / forum?
« Reply #570 on: Wednesday 04 January, 2017, 20:28:43 »
Oepsie, heb iets gemaakt en iets anders kapot gemaakt   ;D
Ga het fixen.

13 posts
« Reply #571 on: Friday 06 January, 2017, 00:11:12 »
Hoooooooooooooooooooooooi!

Ik mis, persoonlijk, een 'TruckersMP' tab die bestaat uit: ATSMP (American truck simulator multiplayer) & ETS2MP (euro truck simulator 2 multiplayer)

Groet,
sven

VIRMm, ICMm, SGMm, maar geen Mat'64m. Jammer hoor!
13 posts
« Reply #572 on: Wednesday 11 January, 2017, 20:06:40 »
Misschien ga ik wel erg ver met dit idee, maar een mobiele TreinPunt (forum) app vind ik persoonlijk erg fijn. Ik weet niet of dit mogelijk is, maar ik denk dat het wel een goed idee is.
Ik ben Wouter van Nijnatten, een doodsnormale leerling in Havo 3. Ik vind treinen erg leuk, en ik vind het leuk om in de route editor te rotzooien. Verstand komt met de jaren, net zoals een goede route.

4.506 posts
« Reply #573 on: Wednesday 11 January, 2017, 20:44:46 »
Je kan toch al tapatalk gebruiken voor het forum? Althans dat deed ik vroeger wel eens.

Ik hbe overigens wel problemen met de mobiele sit eop mijn telefoon (android met firefox browser)
Eigenlijk wordt heel de site onbruikbaar omdat deze grotendeels buiten het scherm valt en ik niet kan scrollen.

TreinPunt.NL Administrator
4.666 posts
« Reply #574 on: Thursday 12 January, 2017, 11:13:58 »
De problemen met mobiele telefoons staat nog niet op de roadmap, dus dank voor deze toevoeging.
Tapatalk is volgens mij enige tijd geleden verwijderd.
"Bij elkaar komen is een begin, bij elkaar blijven is vooruitgang, met elkaar samenwerken is succes."