Welcome guest!

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Friday 18 May, 2012, 04:41:09
TPNL

Author Topic:  free play  (Read 856 times)

Offline AlbertPool

free play
« on: Wednesday 07 November, 2007, 10:09:12 »
Ik start Railsimulator, kies de route Hagen to Siegen, klik op free play.
De kaart, het Railsimulator logo en de tekst loading... verschijnen.
Loading... blijft staan, er gebeurt niets behalve het regelmatig terugkerende achtergrondgeluid van de voorbijrijdende trein.

Share via facebook Share via twitter

1833_5738_1778

• Guest
Re: free play
« Reply #1 on: Wednesday 07 November, 2007, 10:53:15 »
Loading... blijft staan, er gebeurt niets behalve het regelmatig terugkerende achtergrondgeluid van de voorbijrijdende trein.

Bij mij duurt het laden zelf ook een paar minuten, kwestie van een beetje geduld hebben...

Offline AlbertPool

« Reply #2 on: Friday 09 November, 2007, 11:57:30 »
Maar na tien minuten is er nog niets gebeurd. De harde schijf rammelt niet, oranje lamp van de pc brandt slechts af en toe en het processorgebruik is minimaal.

Hansel

• Guest
« Reply #3 on: Saturday 10 November, 2007, 15:02:03 »

Je ziet 2 treinen klaar staan. Een rode 294 742-2 met 4 stortgoedwagens en een rode BR 101 met 3 pasagierswagon. Je kunt met je muis kiezen welke je wilt rijden door op je keuze te klikken. Dan wordt het beeld wat rommelig omdat je door een wagon heen kijkt, maar met toets 1 kom je in de cabine van je keuze. 

1833_5738_1778

• Guest
« Reply #4 on: Saturday 10 November, 2007, 16:08:30 »

Je ziet 2 treinen klaar staan. Een rode 294 742-2 met 4 stortgoedwagens en een rode BR 101 met 3 pasagierswagon. Je kunt met je muis kiezen welke je wilt rijden door op je keuze te klikken. Dan wordt het beeld wat rommelig omdat je door een wagon heen kijkt, maar met toets 1 kom je in de cabine van je keuze. 

Leuk en aardig, maar zolang AlbertPool niet in de sim zelf kan komen om trein te rijden hebben we er bijzonder weinig aan!

Offline AlbertPool

« Reply #5 on: Saturday 10 November, 2007, 17:38:30 »
Ik zie inderdaad helemaal geen BR 294 en BR 101. Maar ik heb nog een probleem: dvd-speler van mijn pc defect. Nu kom ik railsimulator helemaal niet meer in voordat ik een nieuwe dvd-speler heb. Ik heb ook altijd problemen met dat ding.

Offline AlbertPool

« Reply #6 on: Tuesday 13 November, 2007, 19:10:20 »
Nieuwe dvd-speler in de pc. Nu werkt het wel, maar alle objecten zijn grijs. Zelfs de BR 294 en de wagens zijn volledig grijs. Niets anders dan grijs. Slechts het gras is groen.

1833_5738_1778

• Guest
« Reply #7 on: Wednesday 14 November, 2007, 18:02:11 »
Nieuwe dvd-speler in de pc. Nu werkt het wel, maar alle objecten zijn grijs. Zelfs de BR 294 en de wagens zijn volledig grijs. Niets anders dan grijs. Slechts het gras is groen.

Hoi AlbertPool,

Is er iets in jou pc ( hardware en software matig ) dat conflicteert met je videokaart?

Er is dacht ik een programma voor om dat te kunnen uitzoeken, misschien kan je daar nog meer informatie uit ophalen om het probleem te kunnen verhelpen...

Offline AlbertPool

« Reply #8 on: Thursday 15 November, 2007, 09:19:27 »
Nee, andere video games werken prima.

Similar Topics

nieuws
Class 153 DMU Advanced will be available on Wednesday 25th January... Free upgra...

Started by Nieuws

0 Replies
80 Views
Last post Thursday 19 January, 2012, 17:30:42
by Nieuws

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal