Alle metro's zijn te downloaden van www.retmetro.nl
kennen daar die deuren van open kan je ook bij de nieuwe ICMm de deuren open doen kan je me daar de downloden link geven groetjes aagje
ik kan die treinen niet vinden. groetjes aagje
Aagje, Ga eens naar het hoofdscherm van dit forum.Kijk dan in de rubriek: Train/Rail Simulators.Klik op: Microsoft Train Simulator MSTS DownloadsHet pad wijst zich dan vanzelf, want alles staat gesorteerd aangeboden
ik hebt het gevonden de rijtuigen maar nu is het zo welken is het want je hebt er veel van. groetjes aagje
1833_5738_1778, ik snap best waarom je zo reageert, maar het kan denk ik iets beterder.Aagje, al jou vragen welke beantwoord zijn, moet je nog even lezen.Daar staat duidelijk in, welk materieel je moet hebben.Ik heb ook eerder aangeven welk materieel je moet hebben.
Quote from: NS 4201 on Monday 14 January, 2008, 15:08:16 1833_5738_1778, ik snap best waarom je zo reageert, maar het kan denk ik iets beterder.Aagje, al jou vragen welke beantwoord zijn, moet je nog even lezen.Daar staat duidelijk in, welk materieel je moet hebben.Ik heb ook eerder aangeven welk materieel je moet hebben.nederlands is zeker ook je beste vak met beterder ?@aagjeje moet gewoon zelf is een keer zoeken inplaats van 10 keer iets vragen zow Groet Arjan
Started by Appie.sr