Chris heeft weer een skin:
Die van Ojiny doet het anders prima hier
Die van Ojiny doet het anders prima hier Nederland doet zo te zien zijn intrede in Railworks, wel is waar met ouder materieel, maar dat is niet erg
Quote from: michael1234 on Wednesday 01 February, 2012, 21:20:29 Die van Ojiny doet het anders prima hier Ik heb 'm als bijlage bijgevoegd, daarvoor werkte de afbeelding inderdaad niet.
Ik hoop toch dat binnenkort wat nieuwe passagierstreinen komen, daar kijk ik dus echt naar uit!! . Maar we zullen wel zien wat er komen gaat
Quote from: etienne123 on Wednesday 01 February, 2012, 21:23:16 Quote from: michael1234 on Wednesday 01 February, 2012, 21:20:29 Die van Ojiny doet het anders prima hier Ik heb 'm als bijlage bijgevoegd, daarvoor werkte de afbeelding inderdaad niet. meende dat hij daarvoor hier ook al werkte, maar goed, kan aan mij liggen
Mooie modellen!Toch vraag ik me ten zeerste af of Railworks ooit een succes gaat worden in Nederland, als zelfs voor een (met alle respect) simpel wagonnetje al geld gevraagd gaat worden. Niets ten nadele van de kwaliteit die Chris wel levert, maar toch...
Started by GerJan
Started by etienne123