-Geen 16:10 breedbeeld-ondersteuning: Ik zou graag het spel in 1280 bij 800 willen spelen maar ik kan alleen uit 800 bij 600 en 1024 bij 768 pixels kiezen.
-Onoverzichtelijke menu's: Routes bouwen is echt een hel in dit spel!
-Eindeloze laadtijden, maar dat zal wel aan mijn computer liggen.
-Aanwezigheid van SecuRom DRM; zonder dat je het weet wordt het stiekem op je computer geïnstalleerd. Het kost framerate en je kan het moeilijk verwijderen van je computer en uit je register!
Quote from: Aron on Wednesday 26 November, 2008, 19:41:57 -Geen 16:10 breedbeeld-ondersteuning: Ik zou graag het spel in 1280 bij 800 willen spelen maar ik kan alleen uit 800 bij 600 en 1024 bij 768 pixels kiezen.Na update Mk2 kan je uit alle resoluties kiezen die je monitor ondersteund, zo draai ik hier op 1680 x 1050
Quote from: Aron on Wednesday 26 November, 2008, 19:41:57 -Onoverzichtelijke menu's: Routes bouwen is echt een hel in dit spel!Route bouwen is echt 1000x beter als in MSTS, als je alle instructie video's hebt gevolgd is het heel simpel
Quote from: Aron on Wednesday 26 November, 2008, 19:41:57 -Aanwezigheid van SecuRom DRM; zonder dat je het weet wordt het stiekem op je computer geïnstalleerd. Het kost framerate en je kan het moeilijk verwijderen van je computer en uit je register! Waarom zou je het willen verwijderen (als je een legale versie hebt)? Ik heb er geen last van
Ik heb nu beide MK's geïnstalleerd, alleen kan ik nu wel een DLL LocalisedStrings.dll error.
Dan nog, het is nog steeds lastiger in RS een route te bouwen dan in Trainz.
Juist omdat ik een legale versie heb wil ik niet beperkt worden door een kopieerbeveiliging, die allang gekraakt is terwijl downloaders met een crack er totaal geen last van hebben . Daarnaast wil ik het spel graag zonder CD spelen, dat met MSTS en Trainz wel kan terwijl SecuRom dit bij RS ook weer beperkt.Heb je echt geen last van? Al naar start -> regedit -> HKEY_CURRENT_USER\Software\SecuROM gegaan en geprobeerd hem te verwijderen?
Started by Nieuws