Ik heb ook een probleem met diezelfde activity...
Ik heb nu tot twee keer toe MSTS zien afsluiten tijdens het rijden met deze activity. Ik heb nu zeker weten alle consists, treinen etc, want ik krijg geen foutmeldingen meer tijdens het spel.
De eerste keer dat het gebeurde was toen ik net op station Gouda was aangekomen. Ik keek in View 3 naar de achterkant van de trein om te zien of hij volledig binnen het station stond. Ik had de deuren van de trein openstaan en was aan het laden/lossen. Een later reed de Koploper op het andere spoor weg en toen kon ik me muis niet meer bewegen...Vervolgens sloot MSTS af zonder ook maar 1 enkele foutmelding te geven. Kort voordat ik Gouda binnen was gereden had ik de activity gesaved...Maar toen ik de savegame wilde opstarten sloot MSTS gelijk af.
De tweede keer dat dit gebeurde was ik tot Amersfoort gekomen. Ik stond op dezelfde manier te laden/lossen. Ik moest nog 3 minuutjes wachtten tot de vertrektijd, dus ik dacht kom ik neem ff een bakkie chips en een colaatje...Toen ik terug kwam, je raad het al. Kon wederom me muis niet bewegen, tijd stond stil en MSTS sloot weer zonder enige foutmelding af. Daarna werktte de savegame ook niet meer...
Zoals gezegd, ik heb alle juiste bestanden geïnstalleerd staan en het lijkt me niet dat het aan me PC kan liggen. Ik heb Windows 7 Ultimate 32-bit en een NVidia Gforce6150LE videokaart van 825MB...
Lijkt me krachtig genoeg...
Zitten er soms nog veel bugs in de route ??
Bedankt voor de hulp !
Groet,
Erik
EDIT Etienne
Topic afgesplitst naar een nieuw topic