Je kunt de standaard routes wel verwijderen, maar dan kom je in de problemen met andere routes.
Veel routes gebruiken nl onderdelen van de standaard routes welke middel de installme.bat naar de route gekopieerd worden.
Heb je dan de 6 standaard routes er niet meer instaan zal de installme.bat niet meer werken en dus ook de geïnstalleerde route niet.
Mijn advies dus lekker laten staan.
Je kunt die zes standaard routes gewoon verwijderen, geen probleem.
De installme.bat wordt alleen gebruikt als je een nieuwe route installeert, en dan zijn die zes standaard routes nodig. Na installatie van een nieuwe route (dus na het draaien van installme.bat) zijn de standaard routes niet meer nodig en kunnen ze weg.
Ik gebruik die standaard routes zelf ook nooit, maar heb ze wel af en toe nodig als ik een nieuwe route wil installeren.
Mijn oplossing: maak ergens (op een willekeurige plaats) een map aan met de naam "Basisroutes" en verplaats daar die zes routes naartoe. Dan verschijnen ze niet meer in MSTS. Als je dan een nieuwe route wil installeren, verplaats je de standaard routes (tijdelijk) weer terug naar de oorspronkelijke lokatie.