Goede avond,
ik had gelezen dat u bezig bent met amsterdam enschede v 4. Ik kijk er naar uit leuk idee maar wil je wel een tip mee geven: Zet bij de activtijten ook de consiststen en trainset bij dan hoeven wij niet zo te zoeken en ga je ook station hilversum centraal en naarden bussum uitbreiden?
Dde perrons voor de bussen zijn verhoogt zodat de vloer van de bus gelijk komt met het perron en hilversum heeft tegewnwoordig 5 perrons en de perrons zijn verlengt waar vroeger de grote spoorbomen stonden. Daarnaast ik mis ook bij amsterdam centraal de overcapping en bij sloterdijk ook heeft ook geen overkapping en de schiphol treinen rijden boven langs en van uit utrecht centraal gaan ze via de utrecht boog.
Dat is de boog boven station duivendrecht want de intercitty enschede schiphol heeft nog gee consists en trainset en er zijn ook geen pat service treffik mee gelevert om de route werkend te krijgen ook zie ik weinig tegen verkeer want de meeste matrieel heb ik al gedownload zoals het in de beschrijving stond.
Jammer dat de bst hsa rijtuigen niet meer te downloaden zijn want die heb ik nodig voor de fyra in combinatie met rax loc want ik begreep dat deze trein uit de download gehaald is. Heeft iemand nog deze trein wil hij die mij mailen als bijlage dan kan ik heb copyjeren naar mijn exsterne harde schijf goed ik hoor het wel mijn mail adres is marcelterwal#casema.nl alvast bedankt marcel ter wal uit huizen
EDIT Etienne:
E-mail adres spamproof gemaakt. Verzoeke volgende keer je bericht leesbaar te houden door in ieder geval interpunctie te gebruiken. Bericht nu enigszins aangepast, zodat het ietsje duidelijker is wat je bedoeld en graag wilt.