Welcome guest!

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Tuesday 22 May, 2012, 21:06:05
TPNL

Author Topic:  Belgische locomotieven  (Read 2635 times)

Offline Treinfreak

Belgische locomotieven
« on: Wednesday 12 August, 2009, 12:05:53 »
Hellow iedereen,

zijn er hier onder ons mensen die gedacht hebben aan het bouwen van belgische locomotieven voor railworks?
Ik zelf zit met de gedachte om een HLE type 21-27 te bouwen, alleen weet ik nog niet zo zeer met welke programma's dit mogelijk is en wat je er allemaal moet voor kunnen.

Kunnen jullie mij misschien tips geven?

Groetjes,
Kevin!

Share via facebook Share via twitter

Offline Treinfreak

Re: Belgische locomotieven
« Reply #1 on: Friday 14 August, 2009, 10:32:36 »
Of zijn er mensen die andere ideeën hebben? Laat maar iets weten.

Bruno

• Guest
« Reply #2 on: Friday 14 August, 2009, 11:02:13 »
Aan het bouwen van een locomotief voor Railworks heb ik nog nooit gedacht, aangezien een locomotief in Trainsimulator al veel te veel werk is, en voor Railworks alleen nog maar meer werk is. Het bouwen kan met bijvoorbeeld 3dsMax, maar ik meen mij te herinderen dat het ook met andere programma's kan.

Ik heb verder dus geen ervaring met locomotieven maken voor Railworks en kan je dus ook geen tips of andere informatie geven.

Mocht je ooit nog eens aan dit project beginnen en heb je foto's of informatie materiaal nodig, dat heb ik wel van de type 11.

Offline Treinfreak

« Reply #3 on: Friday 14 August, 2009, 22:30:22 »
Dank je voor de reactie!

Ik denk er wel over om ondanks de moeilijkheidsgraad voor het bouwen van zo een locomotief de stap te wagen voor iets nieuws in Railworks! Het zou leuk zijn moest er iemand de stap durven nemen om belgische locs te bouwen. Misschien is dit voor velen onder ons terug een duwtje in de rug om verder of opnieuw te beginnen met de uitbouw van dit leuke spel!

Ik zal eens zoeken of ik 3dsMax ergens kan bemachtigen, en daarna eens verder rondsnuffelen op het net over hoe het juist in zijn werking gaat.
Jullie mogen mij nog steeds met eventuele andere software, ideeën of tips helpen!

PS: als je geen bezwaar hebt, mag je me altijd je foto's die je hebt van de Type 11 eens doorsturen.

Groetjes! Kevin

Aan het bouwen van een locomotief voor Railworks heb ik nog nooit gedacht, aangezien een locomotief in Trainsimulator al veel te veel werk is, en voor Railworks alleen nog maar meer werk is. Het bouwen kan met bijvoorbeeld 3dsMax, maar ik meen mij te herinderen dat het ook met andere programma's kan.

Ik heb verder dus geen ervaring met locomotieven maken voor Railworks en kan je dus ook geen tips of andere informatie geven.

Mocht je ooit nog eens aan dit project beginnen en heb je foto's of informatie materiaal nodig, dat heb ik wel van de type 11.

Offline Treinfreak

« Reply #4 on: Wednesday 19 August, 2009, 21:56:20 »
Hey Bruno,

Dank je wel voor je mooie foto's die je me toestuurde!! Het is zeker al een goed begin
om ze eens aandachtig te bekijken alvorens actie te ondernemen!
Ik zelf heb ook nog wel ergens foto's van een HLE21 of 27-stuurpost, alleen vind ik ze niet
onmiddellijk terug tussen mijn ordelijke mapjes ;D

Als je moest interesse hebben vraag je het maar  ;) dan zoek ik ze eens op.

Indien je er zelf nog moest hebben zoals je zei over draaistellen, alle info is welkom!

Groetjes kevin!

Similar Topics

xx
Locomotieven koppelen aan wagons

Started by Jeroen18

1 Replies
187 Views
Last post Saturday 18 February, 2012, 14:21:42
by etienne123
xx
TSP: Afscheid van de locomotieven van de Reeks 12 28 April