1.Is het mogelijk om als playertrain,op een station of zijspoor langs de baan,ingehaald te worden?
Ja, je moet dan op het zijspoor twee reverse points vlak achter elkaar zetten. Zo kun je ervoor zorgen dat jouw sein rood blijft en er een andere trein voormag. Het kan dan voorkomen dat je daar heel even achteruit moet rijden, maar meestal gaat het goed.
2.Kun je ook een AI trein die bijvoorbeeld voor je rijd inhalen?(op[ station of zijspoor)
Ja, zelfde trucje, maar dan bij de AI-trein. Dat zou moeten werken, maar ik moet erbij zeggen dat ik het zelf nog nooit geprobeert heb.
3.Is het mogelijk om een stationnement te maken?(BV een stop van 5 of 10 minuten)
Ja, dat kun je instellen in de timetable. Dubbelklik op de tijden bij het station naar keuze. Voer de eindtijd in. Dubbelklik nu nog een keer en voer de begintijd in.
4.Bij alle activiteiten die ik gereden heb,krijg je op alle grote stations doorgaand veilig.Is het mogelijk om bv op geel binnen te komen en vlak voor vertrek je uitrijsein op groen/geel springt?
Misschien als je voor je eigen trein een AI trein laat vertrekken, die iets verderop even moet stoppen, bijvoorbeeld met waiting point (zou moeten werken met MSTS Bin) of reverse points?
Succes! En een tutorial (=handleiding) over het maken van activities kun je vinden op trainplanet.nl!
Maxim