Mooie spotplek!
De laaste tijd zijn daar niet echt veel spotters.
hoezo helaas verleden tijd?
Quote from: Lakin on Thursday 08 July, 2010, 13:11:56 De laaste tijd zijn daar niet echt veel spotters. Vind je het gek. De meeste spotters die er stonden waren cargofotografen, omdat nu het meeste via de BR gaat, staan ze hier niet meer vaak. Alleen treinen uit het Noorden passeren hier of omgeleide goederentreinen. En de meeste reizigersspotters staan vaak op een duf station. Quote from: kilmen123 on Friday 30 July, 2010, 16:04:58 hoezo helaas verleden tijd?Voor de kolentreinen (en trouwens ook ertstreinen) zitten tegenwoordig alleen maar BR 189 van DBS. Het vertrouwde triootje hebben ze aan de kant gezet en staat nu zeker de helft van de 6400'n terzijde.En daarbij komt dat de kolentreinen vroeger via de route Maasvlakte - Rotterdam - Utrecht - Arnhem - Emmerich reden, wat nu dus over de BetuweRoute gaat.Leuke foto, al had ik aan de andere kant gestaan. Dan had je hem perfect in de zon!Groetjes,Fabian
Daar is toch een overweg of hebben ze die weggehaald? Want nu heb je de schaduw-zijde te pakken. Groetjes,Fabian
Die rijdt daar al jaren niet!Als je het over kolen hebt (Falns): Ja die komen daar, getrokken door 2x DBS 189
Ik hoop dat Fabian me verbetert als het fout is, want de kans is even groot dat hij over de BetuweRoute gaat...
Started by jor[D]1
Started by michael1234
Started by - D.ennis.
Started by steven1996
Started by rjz222