dat heb ik vaker gehoord maar de franse hebben toch echt een ander model. kijk bijvoorbeeld eens naar de verlichtingen aan de voorkant !
Misschien handig om erbij te zeggen waarom dat zo is
Ok, dan weten we dat...
dag aron deze komt niet uit voor railsimulator
Quote from: NS 4201 on Thursday 19 August, 2010, 18:09:02 Misschien handig om erbij te zeggen waarom dat zo is ow dat kan ik best hier onder dan een aantal punten! meer aanhang naar railworks lokken Zelf heb ik railsimulator niet Ik hoop hiermee mensen te kunnen motiveren om ook te gaan bouwen voor railworks en natuurlijk niet voor railsimulator railsimulator is ouder en ik bouw liever op de toekomst dan in het verledenEn ik wil de tijd die ik kwijt zou zijn om het model railsimulator waardig te maken liever besteden aan een nieuw project voor railworks
Aaah, nee, niet de 1720 (*heeft daar slechte herinneringen aan*)Maar ziet er top uit! Alleen heb ik het idee dat het lettertype wel wat dikker mag, en de grijze band bij de cabineramen wat korter. Maar verder; ga zo door!
Quote from: Bruno on Tuesday 24 August, 2010, 23:10:01 Aaah, nee, niet de 1720 (*heeft daar slechte herinneringen aan*)Maar ziet er top uit! Alleen heb ik het idee dat het lettertype wel wat dikker mag, en de grijze band bij de cabineramen wat korter. Maar verder; ga zo door!dag bruno de lettertype moet inderdaad wat dikker juiste letter type moet ik nog even gaan opzoeken op internet.de grijza banen bij de ramen die moeten kloppen . heb namelijk een een fotogebruikt met textures maken.Ik denk dat het verbeelding is door de hoek waar de foto vanaf is gemaakt , voor mijn gevoel lijken ze ook lang op die foto.
Started by trainfanNL