[img] Link van de URL [/img]
Heb je veel routes en treinen geinstalleerd? Wellicht kan je is overwegen om Train Store te gebruiken als je veel routes en treinen hebt geinstalleerd. Verder kan je afbeeldingen toevoegen aan je bericht door de url van de afbeelding tussen IMG te plaatsen. Zie hieronder. Code: [Select][img] Link van de URL [/img]
Die eerste 'edit' kom ik niet echt uit, is een hele leuke lange zin zonder hoofdletters en leestekens (en met foute werkwoordsvormen), dat leest niet echt makkelijk. Wat ik er nu uit op maak is dat je veel dingen gedownload hebt, dat leverde veel foutmeldingen op en toen heb je MSTS opnieuw geinstalleerd, maar nu laadt MSTS niet meer.Heb je echt alle bestanden van MSTS verwijdert of heb je de uninstaller gebruikt?Misschien is het een idee om de hele map van MSTS nog eens uit program files te verwijderen en MSTS dan opnieuw te installeren.Die tweede 'edit', voor een url zul je de afbeeldingen eerst moeten uploaden, dat kan met bepaalde sites, maar dat doe ik zelf echt zelden, dus misschien handig als je google even gebruikt om zo'n site te vinden of iemand anders even een link van zo'n site hier post.Overigens, je eerste post is me ook niet helemaal duidelijk, heb je nu nog steeds foutmeldingen of niet?
Ook de uninstaller gedraaid van MSTS?
Even een vraagje tussendoor, heb je er al andere routes en treinen in?Swier.
Started by Nieuws
Started by Micka