Dan moet je dat texture bestand even kopieren naar de map waar je hem geplaatst heb, dan zie je hem weer wel
Apart, ik heb nu zelf ook eens aangepast. Alleen heb ik dat probleem niet. Kan je misschien het volgende proberen?:- Maak een nieuwe map aan- Kopieer alle bestanden van de CTA naar die nieuwe map- Open SG_CTAbak.ACE- Trek door elke CTA-zijde een zwarte lijn- Export -> Ace (No Alpha)- Bekijken in ShapeViewerSucces!
Ik weet niet met welk programma je werkt, maar paint heeft de nare eigenschap om zo nu en dan de texture van formaat te veranderen. Nu waarschijnlijk niet vierkant meer. En dan werkt het niet.Swier.
Bij Paint kun je afmetingen controleren en instellen via, Afbeelding/Kenmerken. Of Ctrl+EAls je het plaatje opent met TGAtool zijn ook de afmetingen in pixels boven in de blauwe balk af te lezen.Swier.
het is wit omdat je een stuk van de texture ook wit hebt gemaakt, dit moet je even terug draaien naar de vorige kleuren.groetjes steven
zou jij mij die texture kunnen opsturen, dan kan ik het verder even kunnen bekijken, die van de CTAbak.ace of hoe die ook precies heet, is al genoeg. mijn mail is steven.klunder#hotmail.com #=@@knopper, wat jij zegt gaat niet over het probleem groetjes steven
3D bovenleiding?! Super, lukt het een beetje ?
Started by olaf99