Quote from: Fabian on Tuesday 25 October, 2011, 21:35:18 Hé, je was weer in de buurt! Ik fotografeerde die HTRS (ACTS) 7106 met ketelwagens op perron 12 ter hoogte van de trap van de loopbrug en heb inderdaad iemand op het puntje van perron 13 zien staan.Ja precies op het puntje van de perron, ik was er bijna vanaf gevallen !! nee hoorAls je goed in de warmte bron ziet, wat van de uitlaat komt van de 7106. Zie je heel vaag iemand staan of lopen. Volgens mij moet jij dat zijn.
Hé, je was weer in de buurt! Ik fotografeerde die HTRS (ACTS) 7106 met ketelwagens op perron 12 ter hoogte van de trap van de loopbrug en heb inderdaad iemand op het puntje van perron 13 zien staan.
Nee, ik stond beneden met nog iemand anders ter hoogte van de Kiosk. Op spoor 6/7 zag ik ook een tweetal, een man en een vrouw, staan met camera's. Foto komt hopelijk binnenkort online.Groet,Fabian
Leuke foto's!Aan de foto's te zien hebben we elkaar minstens 2x gezien, maar ja, er waren ook zoveel fotografen!
Poe prachtige dingen die 1200's Spijt van dat ik niet ben gegaan.. maar mooie unieke platen, de 1e paar zijn toch genomen op de lijn Amf - Schiphol net buiten Dieren dacht ik?
Dit is toch dat nieuwe station tussen Leiden en Nieuwe Vennep?Maar kwalitatief mooie platen! zeker geld waar die camera.
He stickydank je wel, dan ga ik daar een keer kijken, als ik tijd heb. Als ik naar de andere foto`s heb gekeken, klopt het dat er weinig palen zijn die de foto`s kunnen belemmeren?! Want dat ik had namelijk wel op station Weesp.. Gr.Sjoerd(thalys2)
Started by krispronk
Started by jor[D]1
Started by The_Knitter
Started by J.ordy
Started by steven1996