De Zeeuwselijn - De Zuid-west Nederland Route

**
TreinPunt.NL Vriend
1.068 posts
Re: De Zeeuwselijn - De Zuid-west Nederland Route
« Reply #2520 on: Sunday 08 January, 2017, 01:31:57 »
@NS Arnhem

er staat een vernieuwde versie op zwnl.jimdo.com , als het goed is zou het probleem opgelost moeten zijn.

toon je waardeering met een donatie ! ( vrijblijvend ! ) : http://nl.dreamordonate.com/dromen/ts2016-zw-nl

665 posts
« Reply #2521 on: Sunday 08 January, 2017, 11:49:48 »
Heel mooi gebouwd! Top!  8)

Blauwkapel
624 posts
« Reply #2522 on: Sunday 08 January, 2017, 13:16:48 »
Heel mooi! Station Breda in opbouw! Als je je ogen sluit zie je de werklui met helm op aan het werk.
« Last Edit: Thursday 12 January, 2017, 14:57:21 by treintje »

**
TreinPunt.NL Vriend
2.736 posts
« Reply #2523 on: Wednesday 11 January, 2017, 21:28:31 »
Lage Zwaluwe at night 8)

Jo, hallo! Dag, doei!
41 posts
« Reply #2524 on: Friday 13 January, 2017, 07:30:35 »
Hey leonharth, ik heb een klein voorstel als je de route update. bij Vlissingen-Souburg is een nieuwe overgang met hekjes onder de bomen.  In TS2017 is dit nog niet zo.
Mijn kanaalnaam is hetzelfde als mijn treinpuntgebruikersnaam. Abonneer!

5.147 posts
« Reply #2525 on: Friday 13 January, 2017, 08:11:06 »
Frapant een nieuwe overweg in Vlissingen-Souburg, in 't HvN worden ze vervangen door tunnels. ;D

Groeten trainsxp

**
TreinPunt.NL Vriend
1.068 posts
« Reply #2526 on: Friday 13 January, 2017, 11:56:52 »
@John Roterman

mooi plaatje weer !

@trainsxp

Er is maar 1 overgang in Vlissingen - Souburg en dat is de overgang tussen de 2 perrons , deze liggen in bajonet ligging .
een aangezien er een kanaal lang ligt is het vrij onmogelijk om een tunnel te plaatsen.  Denk niet dat ze daar in Souburg blij mee zouden zijn :D .

Maar het zou best kunnen dat er andere bomen geplaatst zijn tegenwoordig , omdat er via deze weg ook veel kinderen uit Vlissingen naar Souburg naar school gaan , dus kan het wel begrijpen waarom ze dat zouden doen.

voordeel een overgang is wel beter voor de game , zo'n tunnel kost wel weer wat werk helaas :D

@ Lekker Spellen Spelen
kom je  toevallig uit Souburg dat je dit weet ? , of zit je in Vlissingen op School ?
dat je dit toevallig weet.
« Last Edit: Friday 13 January, 2017, 11:59:02 by leonhearth »

Jo, hallo! Dag, doei!
41 posts
« Reply #2527 on: Friday 13 January, 2017, 14:02:57 »
@ Lekker Spellen Spelen
kom je  toevallig uit Souburg dat je dit weet ? , of zit je in Vlissingen op School ?
dat je dit toevallig weet.
Nee, uit Middelburg. Ik woon langs het spoor.  ;D

**
TreinPunt.NL Vriend
1.068 posts
« Reply #2528 on: Saturday 14 January, 2017, 16:25:09 »
Vandaag even niet aan Breda gewerkt maar bezig geweest met controlles . aanleggen van stootblokken en het controleren van Markers ten opzichte van link , zodat deze niet door elkaar heen staan, ( heeft vooral voordeel voor AI verkeer )

ook even bezig geweest bij Dordrecht hier miste nog een wissel , nu zou de halve wissel straat vervangen moeten worden om deze te plaatsen , maar er was nog een plekje om het tussen te zetten . het werkt is alleen niet de mooiste oplossing.
maar wel een die het probleem op lost.

zou het ook een stuk makkelijker moeten maken om scenario's te maken.

natuurlijk is er nog wel meer gebeurd maar om alles op te noemen word het elke keer weer zo'n was lijst , maar toch om even een idee te geven
- Assets aangepast rondom Middelburg ( dubbele assets en assets die evt verlengt kunnen worden, vervangen voor verlengde versies )
- Sein link gecontroleerd van Vlissingen tot Dordrecht samen met de marker ( geen sein links in markers )
- Brug na Middelburg spoor vervangen en assets
- Dordrecht heeft een wissel die het mogelijk maakt om van spoor 2/3 terug te kunnen rijden naar Lage-zwaluwe over het juiste spoor !
- Laag sein geplaatst op Zevenbergen ( op het perron )
- ook hier en daar nog wat bomen vervangen en gras gemaaid waar het nodig was :D

en er moet nog een boel gebeuren , vooral seinen en met seinen bedoel ik Dwegseinen ( deze verdwijnen soms een beetje met het nieuw coha spoor. )

Jo, hallo! Dag, doei!
41 posts
« Reply #2529 on: Sunday 15 January, 2017, 18:50:57 »
Hey leonharth, ik heb een klein voorstel als je de route update. bij Vlissingen-Souburg is een nieuwe overgang met hekjes onder de bomen.  In TS2017 is dit nog niet zo.
Hier wat foto's:

« Last Edit: Tuesday 31 January, 2017, 17:52:32 by Lekker Spellen Spelen »

1.400 posts
« Reply #2530 on: Sunday 15 January, 2017, 19:52:42 »
Ah , bekend , ook het hotel rechts waar ik veel nachten heb door gebracht ivm werk.

**
TreinPunt.NL Vriend
1.068 posts
« Reply #2531 on: Monday 16 January, 2017, 01:07:08 »
@ Lekkerspelen , dankje voor de foto's
toevallig gister nog in souburg geweest , woon zelf in Vlissingen namelijk :P
maar toch bedankt , zal ze vervangen voor de update.  gelukkig maar kleine aanpassing :D

Jo, hallo! Dag, doei!
41 posts
« Reply #2532 on: Monday 16 January, 2017, 13:48:24 »
@ Lekkerspelen , dankje voor de foto's
toevallig gister nog in souburg geweest , woon zelf in Vlissingen namelijk :P
maar toch bedankt , zal ze vervangen voor de update.  gelukkig maar kleine aanpassing :D
Hoe laat dan? Was er gisteren ook.  ;D

53 posts
« Reply #2533 on: Thursday 19 January, 2017, 11:34:48 »
Ik heb trainsimulator opnieuw geïnstalleerd.
Nou heb ik deze route ook opnieuw geïnstalleerd alleen kan ik gewoon door een rode sein rijden.
Wat heb ik fout geïnstalleerd?
Groetjes martijn 

**
TreinPunt.NL Vriend
1.068 posts
« Reply #2534 on: Thursday 19 January, 2017, 12:38:27 »
kan heus wel eens voor komen dat een sein niet helemaal goed werkt , maar weet niet of elk scenario dit doet.
want de meeste scenario's zijn standaard scenario's en geen career scenario. daar zal het verschil misschien wel in zitten.
heb het zelf nog nooit mee gemaakt dat een scenario op mijn route eindigden als ik per ongeluk door rood ging. dus dat zal wel in het scenario zitten.

maar kan het ook fout hebben, maar als je seinen gewoon reageren en op groen gaan is het goed toch.

53 posts
« Reply #2535 on: Thursday 19 January, 2017, 12:45:04 »
Het is op elke route dat het gebeurt. En idd op groen wachten doen ze ook alleen vind ik het raar dat ze het eerst wel deden voor dat ik het opnieuw installeerde.
« Last Edit: Thursday 19 January, 2017, 12:47:47 by martijn1990 »

**
TreinPunt.NL Vriend
Let's drive some trains!
393 posts
« Reply #2536 on: Thursday 19 January, 2017, 13:17:42 »
Er is een optie in Train Simulator bij Settings dat het scenario moet stoppen bij passeren rood sein (signal on danger). Standaard staat die uit, waardoor het mogelijk is om in 'Standard' scenario's door rood te rijden. In career betekend het gewoon 'Game over'.

Maar altijd in scenario's kijken als je een rood sein tegen- / langskomt die een wissel bezet houd, de wissel niet om wil ondanks dat er geen trein aankomt of een 'bug' sein is, rood vertonen terwijl het rijpad veilig is en dus onterecht rood geeft. Met TAB (of CTRL+TAB) toestemming vragen.

Ik verwacht niet dat het per scenario te regelen is. Het is een globale instelling.
Bezoek ook eens mijn YouTube kanaal of mijn als ik stream mijn  twitch kanaal, elke zaterdag rond 19:30!

53 posts
« Reply #2537 on: Thursday 19 January, 2017, 13:31:05 »
Bedankt voor deze gouden tip wist niet dat die uit kon blijkbaar had ik dat gedaan :) :) :) :)

**
TreinPunt.NL Vriend
1.068 posts
« Reply #2538 on: Thursday 19 January, 2017, 13:33:03 »
Kijk , weer wat geleerd :D

**
TreinPunt.NL Vriend
1.068 posts
« Reply #2539 on: Sunday 22 January, 2017, 22:15:59 »
zo ondertussen druk bezig geweest met Breda , maar ook de andere kant op vanuit Roosendaal namelijk in de Richting van Essen.
zo heb ik hier een aantal screens van Essen ( BE )

eerst een repaint gemaakt van chris zijn perron. had alle types geprobeerd maar helaas werkt niets echt mooi mee
eigenlijk heeft het perron op Essen , schuine lijnen liggen die roze / grijs zijn. maar dit ziet er niet uit omdat elk perron dan ook perfect op elkaar moeten liggen. dus ik heb de blinde lijn verplaatst naar waar ze in BE liggen, en de tegels wat meer roze gemaakt

ook met dank aan Rubku , een ( BE ) wachthokje :D

en nog eentje met de Groene mat omdat het kan :P :

uiteraard heeft belgie zijn eigen BLV maar die zijn er niet als Assets , en de franse gaan het niet worden. dus het word
een NL gecombineerd.

Ook breda is weer een stuk verder,
de Trappen / roltrappen en liften staan klaar voor gebruik

Ook zijn de grachten in Breda uit gegraven

nog eentje van de Fly-over naar Roosendaal

« Last Edit: Sunday 22 January, 2017, 22:18:40 by leonhearth »

898 posts
« Reply #2540 on: Monday 23 January, 2017, 00:18:28 »
Geweldig super!!

51 posts
Re:  De Zeeuwselijn - De Zuid-west Nederland Route
« Reply #2541 on: Monday 23 January, 2017, 04:47:01 »
Jerome goes international ? :-p

17 posts
« Reply #2542 on: Monday 23 January, 2017, 11:30:58 »
Netjes!

TreinPunt.NL Moderator
De trein!!
1.575 posts
« Reply #2543 on: Monday 23 January, 2017, 14:04:21 »
Ik zie dat je voor de Belgische bovenleiding een NS versie gebruikt. Misschien kan je Gert een PB sturen voor deze palen? Daarnaast kan je Rubku vragen voor Belgische seinen, die weet wel waar die te halen zijn. :)
Volg me op mijn Twitch Kanaal en abonneer je op mijn YouTube kanaal!

1.133 posts
« Reply #2544 on: Monday 23 January, 2017, 15:05:17 »
Hele gave uitbreidingen, Jerome!  :D
Kijk ook is op mijn website met o.a. Nederlandse scenarios: http://www.ovdoornederland.nl

Reportage EUregio:
http://www.ovdoornederland.nl/news/euregio-ticket-treinen-door-het-maas-rijn-gebied-1/

Ik speel ook piano, filmpjes daarvan staan op: https://www.youtube.com/channel/UCHcee27CDxH_GtP7N_MVfT

TreinPunt.NL Partner
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
320 posts
« Reply #2545 on: Monday 23 January, 2017, 15:29:44 »
Daarnaast kan je Rubku vragen voor Belgische seinen, die weet wel waar die te halen zijn. :)

deze zijn al aanwezig op de route en zijn aangepast door Coha (niet via hun website te downloaden) en komen via onze France collega's
« Last Edit: Monday 23 January, 2017, 15:34:40 by Rubku_NL »
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

volg ook mijn Steam group voor veel info.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!

1.400 posts
« Reply #2546 on: Monday 23 January, 2017, 16:42:13 »
Net als de Belgische Abri of niet , of wil je zeggen dat Rubku_nl die gemaakt heeft.
Het Belgische pakket met borden en Abri enz.. is te downloaden op Railsim-fr.

TreinPunt.NL Partner
320 posts
« Reply #2547 on: Monday 23 January, 2017, 16:47:33 »
Het Belgische pakket met borden en Abri enz.. is te downloaden op Railsim-fr.

klopt die zijn van JML alleen dan een repaint naar het geel aan gezien ze in de regio Antwerpen geel zijn en niet rood zo als in het zuiden van belgie

1.400 posts
« Reply #2548 on: Monday 23 January, 2017, 17:04:56 »
Ja dat kan , nu wil ik niet lullig doen .... maar dat kan en mag zo maar ? Of heb je toestemming.
Ik bedoel van mij mag je maar .. ik zeg het alleen even.

Er wordt de laatste tijd veel ge-repaint , vraag me alleen af of daar altijd wel toestemming voor gegeven is.
Niet dat je daar later gezeur om krijgt.

Kun je beter mij of Frison vragen of ze 1 kunnen maken.

TreinPunt.NL Partner
320 posts
« Reply #2549 on: Monday 23 January, 2017, 17:11:38 »
Ja dat kan , nu wil ik niet lullig doen .... maar dat kan en mag zo maar ? Of heb je toestemming.
Ik bedoel van mij mag je maar .. ik zeg het alleen even.

Er wordt de laatste tijd veel ge-repaint , vraag me alleen af of daar altijd wel toestemming voor gegeven is.
Niet dat je daar later gezeur om krijgt.

Kun je beter mij of Frison vragen of ze 1 kunnen maken.

thx
maar hier van was ik al op de hoogte en het kan op 2 manier gedaan worden
1. er zijn 4 files nodig voor de repaint en 3 zijn aan gepast de vierde komt dan niet mee aan gezien deze een default is en moet je dus apart downloaden. zo doe ik dat met veel repaint. je maakt zo dat je het niet kan gebruiken zonder het origineel!
2. ben ik aan het kijken om JML te mailen hier over.

hoe we het gaan doen zijn Jerome en ik nog aan het kijken.

maar ik hou je niet tegen, mocht je interesseren hebben om er 1 special te maken  :)