[ GM ] NL Objecten

Routebouwer Oost Nederland
711 posts
Re: [ GM ] NL Objecten
« Reply #330 on: Thursday 12 January, 2017, 09:24:44 »
Wachthok Hollandsche Rading en wat stationsborden met vaste reclameborden in diverse soorten.
Helaas nog niet achter hoe je zelf namen kunt toevoegen dus deze zitten helaas wel vast aan het bord , en als ik dat zo zie heb ik daar ook geen geduld voor om dat te maken. ;)

Ziet er netjes uit! 8) Is het misschien ook mogelijk om een versie te maken zonder de stationsnaam, dan kunnen we die er los aan toevoegen  ;)
Machinist bij Syntus / Twents (ZHO)

Bouwer van de Route Oost Nederland, (Winterswijk - Arnhem) volg de route op:

http://forum.treinpunt.nl/index.php/topic,76056.0.html

4.816 posts
« Reply #331 on: Thursday 12 January, 2017, 09:48:14 »
Helaas nog niet achter hoe je zelf namen kunt toevoegen dus deze zitten helaas wel vast aan het bord , en als ik dat zo zie heb ik daar ook geen geduld voor om dat te maken. ;)

D Schreurs,
Zie quote, of bedoel je heel wat anders? ;)

Groeten trainsxp

Bouwer Noordwest Nederland
586 posts
« Reply #332 on: Thursday 12 January, 2017, 10:20:38 »
Hij bedoelt dat de stationsnaam niet meekomt met het bord ( het gehele bord oftewel model anders) en dan los een christrains stationsnaam neerzetten.

711 posts
« Reply #333 on: Thursday 12 January, 2017, 11:26:30 »

D Schreurs,
Zie quote, of bedoel je heel wat anders? ;)

Hij bedoelt dat de stationsnaam niet meekomt met het bord ( het gehele bord oftewel model anders) en dan los een christrains stationsnaam neerzetten.

Dat van Joopiejj is inderdaad wat ik bedoel, dan kunnen we de stationsnaamborden apart toevoegen aan het object ;)

1.284 posts
« Reply #334 on: Thursday 12 January, 2017, 15:36:00 »
Dan kun je beter vragen aan Chris of hij een stationsbord wil maken die daarop past , want anders ziet dat er toch niet uit ?
De poten van Chris zijn stationsbord komen door de bord heen en dan heeft de reclamebord 4 poten.

Dat zie je nu hier en daar al in een route , ik vind dat geen gezicht.
De afmetingen van Chris zijn bord en de mijne zijn anders.

1.284 posts
« Reply #335 on: Sunday 15 January, 2017, 19:23:26 »
Hollandsche Rading ( tot 2005 )

2.042 posts
« Reply #336 on: Yesterday at 09:42:12 »
Die ziet er goed uit! Ga je de hedendaagse variant ook nog maken? Die zou leuk staan in de route waar ik nu aan werk, die is gebaseerd op het heden. Anders staat deze ook prima :)

1.284 posts
« Reply #337 on: Yesterday at 09:49:55 »
Helaas geen goeie afbeeldingen van Michael

2.042 posts
« Reply #338 on: Yesterday at 11:30:20 »
Dan houdt het op hè, deze zal vast ook goed staan :)

4.816 posts
« Reply #339 on: Yesterday at 12:52:33 »
Wachthok Hollandsche Rading ........

Hollandsche Rading ( tot 2005 )

Deze 2 objecten zouden mij t.z.t. ook wel passen voor de lijn Utrecht - Hilversum wat overigens nog verre van klaar is.
Mja alle kleine beetjes (ja dan nee up-to-date) helpen bij de aankleding moet je maar denken, iig beter dan niets of erger nog een misbaksel. :)

1.284 posts
« Reply #340 on: Yesterday at 22:47:37 »
Komt goed , Trainsxp .....

Ik hoor het wel als je zover bent ...

Eem wat aans...

Zoals jullie heel misschien weten , ben ik tijd geleden zelf ook aan het knutselen geweest met perrons...
Alleen krijg ik er geen mensen standaard op... nu wil ik dat gaan doen met een invisible platform 2m van CT .

Er lopen nu wel mensen op het perron maar de deuren gaan niet open.... weet iemand hier een antwoord up ?
« Last Edit: Yesterday at 23:03:42 by GertNNRoute »

711 posts
« Reply #341 on: Yesterday at 23:41:04 »
Je hebt wel een platfom marker toch? Kan me haast niet voorstellen van niet eigenlijk ;D.

Iets anders kan zijn dat je de afstand tussen het invisible platform en het spoor te groot hebt gelaten.

Of als laatste optie een ander platform aan de andere kant van het spoor gelegd, dan willen de deuren ook nog wel eens gesloten blijven

1.284 posts
« Reply #342 on: Yesterday at 23:43:38 »
Dan zou het de 3de optie moeten zijn want er staat perron aan de overkant en tja een ''Platform Marker'' vergeet ik idd nooit. ;)