Nieuw! Screenshot van de maand!

TreinPunt.NL Administrator
Treinpunts eigen vitaminebron
2.481 posts
Nieuw! Screenshot van de maand!
« on: Monday 31 March, 2014, 18:15:07 »
Hallo allemaal,

De komende maanden gaan we kijken naar de mogelijkheid om een foto van de maand-wedstrijd te organiseren. Deze zal in grote lijnen gelijk zijn aan onze Foto van de Maand-wedstrijd, alleen werken we bij deze wedstrijd met een thema.

Alles is nog op proef. Het kan dus zijn dat er zo af en toe wat veranderd wordt aan bijvoorbeeld de regels of opmaak. Let dus iedere maand goed op! Als de eerste maanden een succes blijken, dan houden we de wedstrijd erin. Hierover volgt later een bericht.

Veel plezier allemaal!

Groeten,
Jeroen

Stagiair Transavia
486 posts
Re: Nieuw! Screenshot van de maand!
« Reply #1 on: Wednesday 02 April, 2014, 21:30:44 »
Alleen jammer dat het mijn idee was die ik naar Johnny heb gestuurd en hij dat zou bespreken met jullie en vervolgens krijg ik niks te horen en krijg ik er niks mee te maken.
« Last Edit: Wednesday 23 April, 2014, 20:31:07 by mihajlo123 »
Contact HV company channel on 131.900.

Treinpunts eigen vitaminebron
2.481 posts
« Reply #2 on: Thursday 03 April, 2014, 15:52:40 »
De suggestie voor een screenshot van de maand-wedstrijd is meerdere malen gedaan. Er is ongeveer twee jaar geleden voor het eerst over gesproken. Doordat er steeds dingen voor gingen is het er eigenlijk nooit van gekomen. Pas vorige maand hebben we besloten te gaan experimenteren met zo'n wedstrijd en daar is nu dit uit gekomen. Later zal daar nog in geschaafd gaan worden.

Je hebt inderdaad niets van Johnny te horen gekregen, ik heb begrepen dat hij had gezegd dat hij dat wel zou doen. Het is echter zo dat Johnny erg druk is, daardoor weinig treinpunt-uurtjes heeft. Daarnaast is een groot gedeelte van het opzetten van de wedstrijd buiten hem om gegaan. Daardoor zal dat misgelopen zijn.

We staan natuurlijk open voor suggesties over betere/andere invulling van deze wedstrijd. Je mag altijd een PB sturen of dat hier plaatsen. Het wordt sowieso gelezen en er wordt altijd over nagedacht! Verder weet ik zo 1 2 3 niet hoe ik meer betrokkenheid kan geven, maar ook daar hoor ik graag suggesties over!

36 posts
« Reply #3 on: Thursday 01 May, 2014, 15:48:36 »
Wanneer wordt de winnaar bekend gemaakt?

Groet
Spki

Downloadmanager
2.069 posts
« Reply #4 on: Thursday 01 May, 2014, 20:25:26 »
Dank je voor het spotten. De winnaar is daarnet bekent gemaakt.  ;D
Groeten,
Niels

Flickr | Twitter