Quote from: mcorreiapimenta on Saturday 11 June, 2011, 09:48:19 Ik wil niet heel veel zeggen maar hebben FYRA rijtuigen niet gewoon handgrepen om de deuren te openen? Alleen de rijtuigen in de benelux dienst hebben gewoon handgrepen om te voldoen aan de UIC eisen. Er zijn dus Fyra bakken met alleen handgrepen, Fyra bakken met drukknoppen (voorzien van stuurstroomkabels voor de deurbediening) en er zijn Fyra bakken die zowel stuurstroomkabels hebben voor deurbediening (dus ook drukknoppen buiten) plus de handgrepen. Bakken zonder handgrepen mogen nooit in de Benelux dienst terecht komen omdat het verboden is.Quote from: jwalk1 on Saturday 11 June, 2011, 10:06:39 mcorreiapimenta, heeft gelijk alleen de NS ICRm treinen hebben deur knoppen, bij de zogenaamde zuurstokken, Fyra dus zijn deze niet doorgevoerd.mvgJullie hebben allebei geen gelijk, Fyra heeft het in Nederland wel doorgevoerd. Edit: En een fotootje, omdat ik ook niet veel wil zeggen. Foto's zeggen altijd meer
Ik wil niet heel veel zeggen maar hebben FYRA rijtuigen niet gewoon handgrepen om de deuren te openen?
mcorreiapimenta, heeft gelijk alleen de NS ICRm treinen hebben deur knoppen, bij de zogenaamde zuurstokken, Fyra dus zijn deze niet doorgevoerd.mvg
Started by PeterD
Started by trein64
Started by Nieuws