Nou hoe ik op screens van jou zag was dat jij ook de SWB met DB tracks had + vegetatie update van MM.Of heb ik dat mis?En ik ben wel benieuwd wat de plannen zijn want ik zou het wel willen doen en / of helpen om de SWB met DB tracks te maken en dan meteen met die update van MM vegetatie erbij. moet wel lukken.Groetjes Steven
Verder weet ik niet wie de routes van Fabian en Robby heeft voorzien van DB Tracks maar mij leek het leuk om die route volledig te voorzien aangezien dat er erg mooi uit ziet voornamelijk met het al bestaande 3D Bovenleiding in de route.
QuoteVerder weet ik niet wie de routes van Fabian en Robby heeft voorzien van DB Tracks maar mij leek het leuk om die route volledig te voorzien aangezien dat er erg mooi uit ziet voornamelijk met het al bestaande 3D Bovenleiding in de route.Diegene ben ik Alleen als we die SWB met MM vegetatie en DB tracks willen hebben heb ik niks aan mijn SWB met DB tracks. Tenzij je zelf enorm veel werk wilt doen om de vegetatie er te vervangen, dat is nl zelfs meer werk dan de normale tracks te vervangen naar DB tracks.Groetjes steven
Started by Mark
Started by GerJan