Als jij perfecte textuur foto's maakt van die gebouwen, wil ik ze best maken..
bovenleiding,ben daar niet goed in ,route aankleden,wissels verbeteren
ik werk samen met jens,alleen moet ik nog hopen dat er iemand zo vriendelijk is en er vaak komt dast hij wel foto's wil maken van die stations en ook 3d projecten.dat is alles wat ik vraag.de rst doe ik en jens
ik werk samen met jens,alleen moet ik nog hopen dat er iemand zo vriendelijk is en er vaak komt dast hij wel foto's wil maken van die stations en ook 3d projecten. Dat is alles wat ik vraag. De rst doe ik en jens
ten 1e moet je iemand hebben die naar die stations wilt gaan voor foto's. leuk natuurlijk maar is dat financieel voor die persoon dan te redden of de tijd?
maar hoeveel tijd denk je dat het kost om al die stations op die route na te bouwen?eerst moet je iemand vinden die geld over heeft om het traject af te reizen voor foto's
Je loopt nogal warm van noordelijke route's dus blijkbaar woon je in de buurt, voor jou moet het een klein kunstje zijn om met een retourtje Gr-Zw alle stations te bezoeken en te platen
locoingmar:als er een jonge machinist is die ook hierop zit en gmax projecten maakt.kan hij het toch doen,dat kost geen geldTrainspotters:ik ben nog maar 13 en mag niet alleen reizen,en mijn ouders gaan echt geen geld uitgeven voor een paar foto's voor mijn route. daarom vraag ik het.en jullie allemaal,ik ben al een tijdje bezig met oefenen,maar ik krijg het maar niet onder de knie oja,voordat jullie denken dat dit gemeen overkomt,het is niet zo
michael1234:hetzelfde als bij locoingmar,en ik weet hoeveel tijd,maar ik ze krijgen de tijd en jij moet ook toch projecten maken,hetzelfde,alleen jij doet het
Trainspotters:ik ben nog maar 13 en mag niet alleen rijzen,en mijn ouders gaan echt geen geld uitgeven voor een paar foto's voor mijn route.