verder nog een antwoord op ysm1mh:de route is gebouwd met behulp van google maps platen.in gmax heb ik platen gemaakt, daar heb ik screens uit google maps op geplakt, en zo stap voor stap platen maken.zo is het hele traject leeuwarden-zwolle aangelegd, op zo goed als kloppende lengtes.uiteraard is de overkapping in zwolle van jou, heb nog geen betere gezien, maar net als locoingmar mis ik de smalle versie.
ik wou nog even zeggen mocht je hulp nodig hebben om een bepaalde route op kaart te brengen met google maps dan bied ik graag mijn hulp..ik kan een route van zwolle naar utrecht met maps in een paar uur maken..ik weet niet hoe snel het bij jou gaat ik ken die manier niet..ik gebruik transdem voor trainz om routes te maken met plaatjes.laat maar weten of het wat is..
ps. ik heb dr nieuwe brug van hattem ook gemaakt en zou hem je graag willen geven voor je route..ik kan hem je wel sturen als je belang hebt..kun je kijken of het wat is..groetjes marco
Nice:D wou datik ook zo goed route;s kon maken! Hoe oud ben je eigenlijk?ben best jaloers vooral nu ik dronken ben:P
dit zijn idd lossen platen..maar die liggen al op volgorde..ik kan je wel een test route maken dan kun je zien of je er wat aan hebt.hier een screenshothttp://www.rapid-shares.nl/screenshot_zwolle.png
Started by trainsmaker
Started by Nieuws
Started by klaass1994