Poll

Screenshot van het jaar 2015

Maurice (juni)
10 (34.5%)
Ruben (juli)
6 (20.7%)
Oscar Weijde (augustus)
13 (44.8%)

Total Members Voted: 29

Voting closed: Saturday 09 January, 2016, 12:01:59

TreinPunt.NL Administrator
2.107 posts
« on: Friday 04 December, 2015, 21:01:20 »

Na intreden van de screenshot van de maand op TreinPunt vorig jaar mei, is dit een enorm succes geweest. Ook dit jaar is het weer gebleken. Met iedere maand weer ruim 10 tot 15 inzendingen is het een blijvend iets geworden. Daar hoort natuurlijk ook weer de jaarlijkse terugkeer van de finale ronde bij, de Screenshot van het jaar. Welke screenshot wordt het dit jaar en mag voor 20 euro een nieuwe add-on uit kiezen? Er kan vanaf nu gestemd worden!

Bij het stemmen gelden de volgende regels:

-> Stemmen op je eigen screenshot is niet toegestaan. Als wij dit constateren, wordt jouw foto uitgesloten van deelname.
-> Je hebt 2 stemopties.
-> De uitslag wordt in het nieuwe jaar bekend gemaakt.
-> We publiceren geen tussenstand om eventuele stemmen niet te beïnvloeden.

De screenshots waarop gestemd kan worden:

Screen: Niels van Leijden (januari)

Screen: Niels van Leijden (februari)

Screen: Maurice (maart-1)

Screen: Niels Matteman (maart-2)

Screen: Ruben (april)

Screen: Bjorn Keith (mei)

Screen: Maurice (juni)

Screen: Ruben (juli)

Screen: Oscar Weijde (augustus)

Screen: Bjorn Keith (september)

Screen: Oscar Weijde (oktober)

Screen: Koplopermau (november)

Screen: SUPERVIRM (december)

Succes met stemmen!

*Maart kende 2 winnaars in verband met 2x gelijke stand.
« Last Edit: Friday 04 December, 2015, 21:07:06 by Niels97 »
Groeten,
Niels

2.107 posts
Re: Screenshot van het jaar 2015
« Reply #1 on: Saturday 02 January, 2016, 12:07:23 »

Er zijn dit jaar een hoop goeie screenshots ingestuurd. Dat is ook wel te zien aan de eindstand! Helaas hebben we maar 1 plekje voor de titel screenshot van het jaar... Er zal dus nog een keer gestemd moeten worden.

Het gaat tussen de volgende screenshots:

Screen: Maurice (juni)

Screen: Ruben (juli)

Screen: Oscar Weijde (augustus)

Er is een week om op één van deze drie screenshots te stemmen. De winnaar zal dan worden bekroont met de titel screenshot van het jaar! Net zoals bij de stemronde hiervoor worden de uitslagen pas aan het einde bekent gemaakt om eventuele gekkigheid te voorkomen.

Succes!

4.808 posts
« Reply #2 on: Thursday 14 January, 2016, 18:39:33 »

En we hebben een winnaar!!

Oscar Weijde (augustus) wint na de gelijke stand met 44.8% van de stemmen!

Van harte gefeliciteerd, Oscar. Jij wint €20,00 shoptegoed in de Steamstore (t.b.v. add-ons voor Train Simulator 2016). Ik neem contact met je op via een PB.

Ook deze titel op je naam schrijven? Doe mee!
« Last Edit: Thursday 14 January, 2016, 18:44:58 by etienne123 »
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."

108 posts
« Reply #3 on: Monday 01 February, 2016, 19:38:10 »
Hallo allen!

Een cadeau krijgen zonder te bedanken mag natuurlijk absoluut niet! Het heeft dan wel even op zich laten wachten (geen internetverbinding) maar vandaag heb ik mijn uitgekozen add-ons dan toch eindelijk kunnen downloaden. Hoogste tijd om screens daarvan met jullie te delen!

Ik ben nou eenmaal fan van stoomtractie. Aangezien ik al over alle Duitse TS-stoomlocs beschik, werd het eens tijd om ook de Engelse collectie te vergroten. De keuze is daardoor gevallen op de LNER Peppercorn Class A2 'Blue Peter'  en de GWR Small Prairies Loco.

Hartelijk dank voor de stemmen! Dankzij jullie beschik ik nu weer over twee fraaie stalen rossen.En daarbij ook een compliment voor alle andere inzenders, want de kwaliteit was (naar mijn mening) hoog!

Op de screens hieronder zijn de twee locs onderweg op de West Somerset Railway.