Poll

Standaard bovenleiding of?

met standaard bvl
27 (39.1%)
wachten op bvl pakket
42 (60.9%)

Total Members Voted: 69

Staatslijn A&verder (Nijmegen - Zutphen beta 1.0)

5 posts
Re: Staatslijn A&verder (Nijmegen - Zutphen beta 1.0)
« Reply #120 on: Monday 09 January, 2017, 22:30:40 »
Ik zou gewoon nog even wachten. Ik denk dat het het wachten meer dan waard Is.  ;)
trains are AWESOME :)

5.076 posts
« Reply #121 on: Monday 09 January, 2017, 23:12:29 »
Mijn optie staat er niet bij, maar je kunt de route ook uitbrengen als beta zonder bvl als je daar aan toe bent.
Dan kunnen tegen de tijd dat de bvl uitkomt meteen de bugs verwerkt worden die er mogelijk (nog) inzitten.
Het is ook je 1e release wat misschien ook het een en ander met zich meebrengt waar je van leert voor een volgende versie.
Mja dat is mijn mening en nog niet voorbij heb zien komen. ;)

Groeten trainsxp

*verzin maar iets*
1.212 posts
« Reply #122 on: Tuesday 10 January, 2017, 16:25:18 »
Mijn optie staat er niet bij, maar je kunt de route ook uitbrengen als beta zonder bvl als je daar aan toe bent.
Dan kunnen tegen de tijd dat de bvl uitkomt meteen de bugs verwerkt worden die er mogelijk (nog) inzitten.
Het is ook je 1e release wat misschien ook het een en ander met zich meebrengt waar je van leert voor een volgende versie.
Mja dat is mijn mening en nog niet voorbij heb zien komen. ;)

Daar ben ik het mee eens. Zoals bijv. Oost Nederland is al Beta 1.5 kan jij deze route als beta 0.5 doen

588 posts
« Reply #123 on: Tuesday 10 January, 2017, 17:43:12 »
Ik zou gewoon even wachten. De nieuwe bovenleiding van Michael is het volgensmij echt wel waard en op de routes van de mensen die het mogen testen ziet het er prachtig uit. De keuze is aan jou, maar het zal eerder extra moeite mee brengen als je de standaard bvl meegeeft.  ;)
Kijk ook eens op mijn Flickr.