Poll

Standaard bovenleiding of?

met standaard bvl
38 (40.9%)
wachten op bvl pakket
55 (59.1%)

Total Members Voted: 93

Staatslijn A&verder (Nijmegen - Zutphen beta 1.0)

847 posts
Re: de Ijssellijn (Nijmegen - Zutphen)
« Reply #30 on: Friday 15 July, 2016, 11:09:44 »
Misschien kan ik inderdaad wel verder bouwen maar ik vindt het zo zonde, de Stadler Flirt-3 zal in het echt ook dagelijks te zien zijn op deze lijn (Wijchen - Zutphen dienstregeling 2017) en dan leek mij het wel leuk als Chris zijn stadler released dat je hem op deze route ook kan rijden. Ik kan het wel uit gaan geven zonder bovenleiding maar dat ziet er nou ook weer niet uit.

NSVirm

Routebouwer Oost Nederland
846 posts
« Reply #31 on: Monday 18 July, 2016, 09:20:33 »
Je kunt toch vast door bouwen richting Wijchen en Deurne? (Tussenslag wordt Arnhem-Deurne) en misschien contact opnemen met Michael1234 wat de bovenleiding betreft?
« Last Edit: Wednesday 23 November, 2016, 21:04:15 by Daniël Schreurs »
Machinist bij Syntus / Twents (ZHO)

Bouwer van de Route Oost Nederland, (Winterswijk - Arnhem) volg de route op:

http://forum.treinpunt.nl/index.php/topic,76056.0.html

6 posts
« Reply #32 on: Monday 18 July, 2016, 10:24:27 »
Zo dan, wat goed zeg! Ziet er waanzinnig uit al, complimenten!

847 posts
« Reply #33 on: Monday 18 July, 2016, 15:36:26 »
Bedankt ;)

Ik heb besloten om dan maar eerst verder te bouwen als ik klaar ben met de scenery tussen Arnhem en Zutphen. Het eerste zal zijn van Nijmegen naar Wijchen, omdat vanaf dienstregeling 2017 het niet meer Nijmegen - Zutphen is maar dan is het Wijchen - Zutphen als een sprinterdienst. Daarna zal ik verder werken naar Deventer.

De scenery tussen Ah en Zp vordert erg snel zoals hieronder station Velp.

NSVirm
« Last Edit: Monday 18 July, 2016, 17:09:27 by nsvirm »

*verzin maar iets*
1.259 posts
« Reply #34 on: Monday 18 July, 2016, 16:34:13 »
Tip, misschien kun je beter de asfalt van Harry gebruiken, komt iets nederlandser  over

847 posts
« Reply #35 on: Monday 18 July, 2016, 16:46:30 »
Zit daar standaard wegverkeer op? Want dan wil ik ze wel gaan gebruiken ;) Anders moet ik er extra een invisible road spline onder doen maar dat is ook niet echt alles

NSVirm

50 posts
« Reply #36 on: Monday 18 July, 2016, 17:07:19 »

vanaf dienstregeling 2017 het niet meer Nijmegen - Zutphen is maar dan is het Nijmegen - Wijchen als een sprinterdienst.

Ziet er super uit! Maar ik denk dat je bedoeld dat het Wijche - Zutphen wordt, want de sprinterdienst Nijmegen - Wijchen bestaat nu in de spits al en met de vierdaagse de hele dag.

Owin

847 posts
« Reply #37 on: Monday 18 July, 2016, 17:09:49 »
Inderdaad, denk dat ik lag te slapen  ;D

NSVirm

1.133 posts
« Reply #38 on: Monday 18 July, 2016, 17:15:42 »
Je route ziet er erg goed uit!  :D
Kijk ook is op mijn website met o.a. Nederlandse scenarios: http://www.ovdoornederland.nl

Reportage EUregio:
http://www.ovdoornederland.nl/news/euregio-ticket-treinen-door-het-maas-rijn-gebied-1/

Ik speel ook piano, filmpjes daarvan staan op: https://www.youtube.com/channel/UCHcee27CDxH_GtP7N_MVfT

TreinPunt.NL Moderator
De trein!!
1.583 posts
« Reply #39 on: Monday 18 July, 2016, 20:32:30 »
Onder de wegen van Harry kan je vrij gemakkelijk de SAD invisible wegen aanbrengen. :)

Verder mooie screenshots!  ;)
Volg me op mijn Twitch Kanaal en abonneer je op mijn YouTube kanaal!

847 posts
« Reply #40 on: Monday 18 July, 2016, 22:00:15 »
Oke, wel wat meer werk maar dan ga ik overwegen om bij verdere bouw die te gaan gebruiken en eventueel wat te gaan vervangen. Misschien is het mogelijk om iets in de bin bestanden aan te passen zodat er wel verkeer op rijdt maar daar moet ik nog even een blik op werpen ;)

NSVirm

847 posts
« Reply #41 on: Monday 25 July, 2016, 18:40:58 »
Even een update:

Scenery Arnhem - Zutphen        : 100%

De scenery tussen Ah en Zp is nu af. Dus ik ga straks beginnen van Nijmegen naar Wijchen.

**
TreinPunt.NL Vriend
67 posts
« Reply #42 on: Monday 25 July, 2016, 19:50:40 »
Heel fraai. Kijk uit naar de release. Woon al heel mijn leven aan deze lijn. :)

**
TreinPunt.NL Vriend
2.739 posts
« Reply #43 on: Monday 25 July, 2016, 20:34:12 »
Ik heb echt groot respect voor dit kunstwerk!
De manier waarop dit traject gebouwd wordt en de plaatjes die je laat zien zijn voor mij nu al een dikke 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klasse! ;)

*verzin maar iets*
1.259 posts
« Reply #44 on: Monday 25 July, 2016, 21:10:16 »
Misschien zou je met RWTools ff de rails kunnen wisselen voor die van Coha ;). Ziet er wat Nederlandser uit :P. Als je niet weet hoe stuur me een PM dan help ik je ;)

TreinPunt.NL Downloadmanager
Schrijft wel eens iets op het forum
1.163 posts
« Reply #45 on: Monday 25 July, 2016, 21:20:16 »
Sorry, maar wat maakt de rails van Coha 'Nederlandser' als ik vragen mag? Het feit dat de gebruikte rails DB-tracks heten betekent niet dat ze uitsluitend voor Duitse routes geschikt zijn.  :P

De route ziet er van wat we hebben kunnen zien mooi uit. Ik ga er van uit dat je net zolang door gaat tot dat Michael zijn bovenleidingspakket beschikbaar stelt?

847 posts
« Reply #46 on: Monday 25 July, 2016, 21:29:06 »
Misschien zou je met RWTools ff de rails kunnen wisselen voor die van Coha ;). Ziet er wat Nederlandser uit :P. Als je niet weet hoe stuur me een PM dan help ik je ;)
De rails ga ik bij lange na niet aanpassen omdat dit nog wel mooie tracks zijn en zien er ook Nederlands genoeg uit.... ;) En net zoals wat Ruben zegt, wat maakt dit minder Nederlands, deze zijn ook uitermate geschikt voor Nederlandse route's en zijn ook nog eens 3D tracks ;)

De route ziet er van wat we hebben kunnen zien mooi uit. Ik ga er van uit dat je net zolang door gaat tot dat Michael zijn bovenleidingspakket beschikbaar stelt?
Ik blijf inderdaad door bouwen totdat het pakket uit komt, ik verwijder nu de oude bovenleiding die ik in Arnhem en Nijmegen al had geplaatst. Wat ik van de screens van Michael zag is het een prachtpakket en een verrijking voor de Nederlandse route's

Mag ik u allen weer danken voor de reacties :)

NSVirm
« Last Edit: Monday 25 July, 2016, 21:34:48 by nsvirm »

Routebouwer Oost Nederland
846 posts
« Reply #47 on: Monday 25 July, 2016, 21:58:49 »

Misschien dus ff niet... ik vind de DB tracks juist een mooi alternatief. Maar Bryan2004 als deze route uitkomt, pas je ze toch mooi aan... probleem opgelost.

« Reply #48 on: Monday 25 July, 2016, 22:13:28 »
Ik weet niet of de routebouwer de verbouwing rond station Elst meekrijgt. Deze week worden er perronoverkappingen neergezet over de perrons. Ook word er 4 km spoor vervangen tussen Arnhem en Elst. In het najaar van 2016 worden er twee tunnels ge-opend. 1 bij de huidige overweg inclusief aan beide kanten een lift en halverwege het station komt ook een tunnel voor vrachtwagens. Voor meer info kijk eens op www.elstzuidoost.nl

847 posts
« Reply #49 on: Friday 29 July, 2016, 14:14:58 »
Inderdaad, Elst wordt flink verbouwd maar ik heb daar nog geen informatie over. Ik laat het ook nog even voor wat het nu is en als ik meer informatie daarvan heb kan ik het altijd nog verbouwen.

Update:

Aangezien de scenery tussen Nijmegen en Zutphen zo goed als klaar is ga ik verder naar Wijchen. Alleen blijkt ook hier weer dat google maps niet meer up to date is, dan maar uit zelf Wijchen namaken. En naar mijn idee is het gelukt.

Ik zag op de facebookpagina van Frison dat hij zich aan dit project gaat wagen. Dus misschien komt de vogel over het station heen :)

NSVirm
« Last Edit: Friday 29 July, 2016, 15:36:10 by nsvirm »

899 posts
« Reply #50 on: Saturday 30 July, 2016, 11:48:38 »

5.162 posts
« Reply #51 on: Tuesday 02 August, 2016, 08:04:35 »
Heb je geen last dat de deuren aan de verkeerde kant open gaan? Zie plaatje
Vraag het als dit wel het geval is dat daar een oplossing voor is maar niet weet of jij dat ook mee gekregen had. ;)

Ps leuke platen die je zo kunt inlijsten om ze vervolgens aan de wand te hangen. :P

Groeten trainsxp

847 posts
« Reply #52 on: Tuesday 02 August, 2016, 09:06:39 »
Heb je geen last dat de deuren aan de verkeerde kant open gaan? Zie plaatje
Vraag het als dit wel het geval is dat daar een oplossing voor is maar niet weet of jij dat ook mee gekregen had. ;)

Ps leuke platen die je zo kunt inlijsten om ze vervolgens aan de wand te hangen. :P

Dankjewel ;), nee gelukkig heb ik daar geen last van. Dit had ik in Oost Nederland ook al. Ik heb er een invisible track naast "tussen het spoor en perron" gelegd zonder bovenleiding en dan gaat dat allemaal goed.

NSVirm

847 posts
« Reply #53 on: Tuesday 02 August, 2016, 17:52:43 »
Sporen/lichtseinen Zp - Dv         : 0%
Scenery Nijmegen - Wijchen      : 99%
Scenery Zutphen - Deventer      : 0%

Ik heb een aantal kopjes toegevoegd in mijn opsommings lijstje. Aangezien het bovenleidingspakket nog niet uit is ga ik morgen beginnen aan Zutphen - Deventer. Het deel Nijmegen - Wijchen is nu voor 99% klaar op station Nijmegen Goffert na. Frison probeert nu de "vogel" na te maken en zodra die klaar is zal ik Goffert afmaken.

Een aantal screens:

NSVirm

151 posts
« Reply #54 on: Tuesday 02 August, 2016, 18:14:46 »
Ziet er goed uit !

Schrijft wel eens iets op het forum
1.163 posts
« Reply #55 on: Tuesday 02 August, 2016, 18:31:53 »
Dat doe je behoorlijk snel zeg. In 8 dagen ongeveer 9 kilometer :o Ziet er goed uit (had eerlijk gezegd niet anders verwacht :P ).

899 posts
« Reply #56 on: Tuesday 02 August, 2016, 19:21:57 »
Nu nog verder bouwen tot Zwolle! Dan heb je de gehele ijssellijn compleet

1.053 posts
« Reply #57 on: Tuesday 02 August, 2016, 20:11:42 »
Ziet er weer veelbelovend uit, ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Succes verder. :)
De enige domme vraag is een niet gestelde vraag.
Kijk ook eens in mijn album op http://steamcommunity.com/profiles/76561198011562087/screenshots/. ;)

**
TreinPunt.NL Vriend
67 posts
« Reply #58 on: Tuesday 02 August, 2016, 20:49:59 »
Heel erg mooi, dank voor het bouwen en straks delen van je route. Kijk er naar uit.

847 posts
« Reply #59 on: Wednesday 03 August, 2016, 16:55:04 »
Station Nijmegen Goffert

NSVirm