EEP 12: Regio Hellelstad-Maasdrecht

Elke 2 weken een combistream!
105 posts
EEP 12: Regio Hellelstad-Maasdrecht
« on: Thursday 08 September, 2016, 16:37:33 »
Ik ben al een paar maanden bezig in EEP 12 met een (voor dat spel) best grote route. Op dit moment moeten er nog wat seinen neergezet en seinlinks gemaakt worden, Bovenleidingsportalen neergezet op het grote station en nog wel wat scenery. Ik laat om dit topic niet nutteloos te maken ook direct wat zien van de huidige voortgang.

Goederenloods, waar (nog steeds) enkele keren per maand 1 of 2 wagons komen.

Bovenstaande doet mee voor de screen van oktober. Dit is tussen een vorkstation, genaamd Hellelstad Heerenstraat en Hellelstad Centraal 8)

Het enige kruisingsstation op de eerste zijlijn. Op het traject rijdt 1x/uur een trein, in de spits 2x/uur.

Er wordt (ongeveer) eens in de maand gestreamd op Twitch, en ik probeer ook in die frequentie updates te posten. Meer ontwikkelingen per plaats ook op Trello: https://trello.com/b/07VOvPBj/eep-12-routeplan
« Last Edit: Thursday 08 September, 2016, 22:44:59 by ArrivaBas »
Volgende Livestream: 4 augustus om 18:00 (Combistream Train Fever en EEP 12)
Mijn Youtube kanaal wordt maximaal 3 keer per week gespamd met een nieuwe video! https://www.youtube.com/channel/UCAZf5xfk9BtdIfFuB6-3Etw

105 posts
Re: EEP 12: Regio Hellelstad-Maasdrecht
« Reply #1 on: Friday 16 September, 2016, 22:19:30 »
Ik heb vandaag weer 3 uurtjes gerommeld met de route. De scenery is tot een stationloos dorpje grotendeels af. De bovenleiding begint goed vorm te krijgen en ik heb een retourtje over het spoor wat nu ligt gereden. De screens:
EEP 12 ICE T Rijdt door station by Bas Folles, on Flickr
Ik heb even snel een ICE T neergezet voor deze screen. Hij rijdt richting een oostelijker gelegen grote stad.

EEP 12 Dosto halteert op station by Bas Folles, on Flickr
Op de heenreis bij station Hellelstad Zuid.

EEP 12 BR 218 onder viaduct by Bas Folles, on Flickr
Op de terugweg naar Maasdrecht bij de Stadsringbrug tussen Hellelstad Heerenstraat en Hellelstad CS.

105 posts
« Reply #2 on: Wednesday 23 November, 2016, 10:07:53 »
Tijdje geleden dat ik wat voortgang heb getoond, maar ik heb weer flink werk verzet.
Screens:

Recreatieplas tussen Heerhugenwater en Uitdam.

Heerhugenwater vanuit de lucht. Vrijwel alle tuinen moeten nog en er missen nog wat gebouwtjes.

Regionale trein halteert op station Uitdorp.

Erg vroege WIP van Uitdorp HSL-aansluiting.

Feedback is hartstikke welkom ;) !

211 posts
« Reply #3 on: Monday 13 February, 2017, 18:30:43 »
Ziet er goed uit. Ik heb zelf eep 9.0 en twijfel of ik 13 zal kopen. Is er in EEP 12 veel veranderd qua materieel met 9.0?

105 posts
« Reply #4 on: Tuesday 14 February, 2017, 13:42:10 »
In V10 hebben ze de 232 toegevoegd, in V11 de TEE en in V12 een Rheingold in stoom. V13 heeft als nieuw materieel sowieso een V100, maar voor de rest geen idee. Release notes van V13 ten opzichte van V12 staan op https://eepshopping.de/eep-eisenbahn-simulation. Wat ik wel gaaf vind zijn de vele animaties en het cabineaanzicht bij de BR 232 en de TEE. De Rheingold heb ik nog niet bekeken.

Tevens in de bijlage nog wat meer screens.

211 posts
« Reply #5 on: Thursday 02 March, 2017, 12:49:57 »
misschien ga ik hem dan toch maar bestellen  ;)

105 posts
« Reply #6 on: Friday 10 March, 2017, 21:41:20 »
Vandaag Train Fever gestreamd, maar ook even met de BR 232 gereden op wat ik nu heb liggen. ::) Mijn favoriete trein in EEP op dit moment wegens de vele animaties en een werkende toeter.

105 posts
« Reply #7 on: Friday 14 April, 2017, 21:29:06 »
Ook aan 'leven' op de stations wordt gedacht! ::) BR 644 uit Maasdrecht laadt zijn passagiers uit in Hellelstad Centraal.

520 posts
« Reply #8 on: Friday 14 April, 2017, 22:08:36 »
Ziet er er mooi uit.
Ik heb EEP 12 verleden jaar in de super uitverkoop gekocht, maar nog niks mee gedaan.
Mis eigenlijk een goed handboek of zo.
mvh
Ruud

105 posts
« Reply #9 on: Saturday 15 April, 2017, 08:45:29 »
Een handboek is bijgeleverd, deze staat onder Hilfe in de bovenste balk. Tevens zijn er op YouTube ook 90 tutorials te vinden.

105 posts
« Reply #10 on: Monday 08 May, 2017, 22:37:28 »
Beetje begonnen met de industrie van Groot Leeuwelsum:

105 posts
« Reply #11 on: Friday 16 June, 2017, 21:21:37 »
Ik kan tegenwoordig ook de Expert-functie 'Gleisl├╝cke schlie├čen' nu ook gebruiken! ;D
Ik heb intussen Hardendam bereikt (zie kaartje). Tot een crash was ik even in Leeuwsmeer, maar hoe het er nu uitzag, moet ik een havengebied laten wijken, dus zo erg is het niet.

Maar even een screentje van het bijna gecompleteerde Uitdorp:

Kaartje:

105 posts
« Reply #12 on: Friday 23 June, 2017, 20:45:15 »
En vanavond is Leeuwsmeer Centraal en daarmee de kust bereikt! Een rit vanaf Hellelstad Centraal met een IC via de Hogesnelheidslijn duurt nu een kwartiertje.

Foto van het station, genomen vanaf een bootje: