* Nieuwe add-ons!

Bezoek onze shop!

[INFO] Train Simulator 2017 en Train Sim World

TreinPunt.NL Administrator
1.218 posts
[INFO] Train Simulator 2017 en Train Sim World
« on: Friday 09 September, 2016, 14:59:27 »

Train Simulator 2017 (TS2017)
De jaarlijkse uitgave van Train Simulator, de standaard editie van Train Simulator 2017 bevat vier nieuwe routes uit Duitsland, Noord-Amerika, Frankrijk en Groot-Brittannië, namelijk:

• Hamburg Lübeck
    Vervoer jouw passagiers precies op tijd langs de Vogelfluglinie tussen Hamburg en Lübeck in de vernieuwde DB BR 218 locomotief.
  • North Jersey Coast Line
    Ervaar de precisie van de Amerikaanse vervoerders langs de North Jersey Coast Line in de moderne NJ TRANSIT ALP-45DP locomotief.
  • LGV: Marseille – Avignon
    Rijdt op adembenemende snelheden langs de Ligne Grande Vitesse:  Marseille Saint Charles naar Avignon TGV route in de iconische TGV® Duplex.
  • South Wales Coastal: Bristol – Cardiff
    Rijdt door het schilderachtige landschap van Zuid-Wales in de karakteristieke Arriva Trains Wales Class 175

Tevens introduceert DoveTail Games (DTG) een nieuwe editie, de Train Simulator – TS2017 Pioneers Edition. Deze tijdelijke uitgave  van TS2017 bevat de vier routes uit de standaard versie en tevens twee extra’s:

• Semmeringbahn
    Het prachtige landschap van de Oostenrijkse Alpen domineert de prachtige Semmeringbahn: Mürzzuschlag naar Gloggnitz route.
  • Train Sim World: CSX Heavy Haul Beta
    Verkrijg jouw kopie van TS2017 Pioneers Edition voor de beta-periode start om jouw plaats als beta-tester te verzilveren en wees één van de eerste die de volgende generatie Train  Simulator kan spelen. Jouw feedback helpt DTG bij het ontwikkelen van dit project. Train Sim World: CSX Heavy Haul Beta zal uitgegeven worden in December 2016 en is slechts het begin. Andere routes en mogelijkheden zullen worden gereleased zodra ze beschikbaar zijn.

Maak je collectie compleet
Indien je al een of meerdere onderdelen uit TS2017 Standaard Editie of TS2017 Pioniers Editie in je bezig hebt, krijg je de mogelijkheid om hetgeen je nog mist apart bij te kopen om je collectie compleet te maken.
Zowel TS2017 Standaard Editie als TS2017 Pioniers Editie zijn als pakket met 75% korting van de totaalprijs aan te schaffen. In je winkelmandje in Steam krijg je te zien wat je nog voor welke prijs aan moet schaffen om je collectie compleet te maken.
Ik heb nog niets in mijn bezig van TS2017
Indien je nog niets  in je bezig hebt, kun je TS2017 aanschaffen voor £24,99 (plm. €29,99) en de Pioniers Editie voor £29.99 (Zo’n €35,99).

Ik heb al iets in bezit van de inhoud van TS2017
Mocht je al wat in bezit hebben van de onderdelen uit T2017 dan krijg je hier melding van bij aanschaf van het pakket. De 75% korting wordt dan automatisch toegepast aan het totaalbedrag. Je betaald dus alleen voor de onderdelen die je nog niet in je bezit hebt.

Ik heb alles in bezit van TS2017 Standaard Editie
Indien je alles in bezit hebt van TS2017 Standaard Editie hoef je niks meer te doen. Je wordt automatisch en gratis geüpgraded naar de nieuwe versie. Train Sim World: CSX Heavy Haul Beta zit hier niet bij. Mocht je deel willen nemen aan de beta dan dien je TS2017 Pioneers Edition aan te schaffen om automatisch toegang te krijgen in December.

Ik heb alles in bezig van TS2017 Pioneers Edition
Indien je alles in bezit hebt van TS2017 Pioneers Edition dan hoef je niks te doen, je ontvangt automatisch de upgrade naar TS2017 Pioneers Edition. Je krijgt dan ook automatisch toegang tot de beta van Train Sim World: CSX Heavy Haul in December.

Ik ben niet geïnteresseerd in TS2017 Standaard Editie of TS2017 Pioniers Editie
Je software zal automatisch geupgrade worden naar T2017 maar je krijgt de nieuwe routes en extra’s uit deze versies niet en tevens krijg je geen toegang tot de  Train Sim World: CSX Heavy Haul Beta.

Wanneer wordt TS2017 uitgebracht?
Train Simulator 2017 zal uitgebracht worden op 15 September 2016.

Hoe krijg ik toegang tot de Train Sim World: CSX Heavy Haul Beta?
Wanneer je de TS2017 Pioniers Editie aangeschaft hebt krijg je automatisch toegang tot de Train Sim World: CSX Heavy Haul Beta in December.

Hoe weet ik welke versie van TS2017 ik bezit?
Er zijn drie mogelijkheden:
  • Als je geen of slechts enkele routes uit TS2017 bezit ontvang je alleen de basis upgrade naar TS2017. De basis versie van TS2017 bevat de Train Sim World: CSX Heavy Haul Beta NIET.
  • Indien je de vier routes uit TS2017 Standaard editie in je bezit hebt ontvang je automatisch de upgrade naar deze versie. De vier routes zijn:
    Hamburg – Lübeck, North Jersey Coast Line, South Wales Coastal: Bristol – Cardiff en LGV: Marseille – Avignon.
    TS2017 Standaard Editie bevat de Train Sim World: CSX Heavy Haul Beta NIET.
  • Indien je de vijf routes uit de TS2017 Pioniers Editie in je bezit hebt, ontvang je automatisch de upgrade naar deze versie. De vijf routes zijn:
    Hamburg – Lübeck, North Jersey Coast Line, South Wales Coastal: Bristol – Cardiff, LGV: Marseille – Avignon en Semmeringbahn.
    TS2017 Pioniers Editie is de ENIGE versie die toegang geeft tot de Train Sim World: CSX Heavy Haul Beta in December.

Vraag & Antwoord
  • (V) “Zijn oude add-ons compatible met de nieuwe versie?”
    (A) TS2017 en  Train Sim World: CSX Heavy Haul zijn compleet nieuwe producten gebasseerd op compleet nieuwe software en daarom is het onbegonnen werk om oude add-ons compatible te maken met de nieuwe versies. Dit is nodig om in de toekomst een nog realistischere simulator op te kunnen zetten.
  • (V) “Zal er multiplayer beschikbaar komen?”
    (A) Multiplayer is nog steeds in ontwikkeling en zal daarom nog niet beschikbaar zijn in de Train Sim World: CSX Heavy Haul Beta. DTG is echter wel van plan om multiplayer onderdeel te maken van Train Sim World, meer informatie hierover volgt binnenkort.
  • (V) “Is het mogelijk om bij release eigen content te maken?”
    (A) The tools die nodig zijn om nieuwe content te maken voor TS2017 zijn nog in ontwikkeling en daarom is het bij release nog niet mogelijk om eigen content te maken. Meer informatie hierover volgt binnenkort.
  • (V) “Ik wil Train Simulator op mijn Xbox One spelen, is dit mogelijk?”
    (A) De Train Sim World: CSX Heavy Haul Beta zal in December voor Windows PC’s worden uitgebracht. The laatste versie voor Windows PC;s wordt verwacht in Februari samen met een versie voor de Xbox One. Meer informatie hierover volgt over enkele weken.
  • (V) “Wordt Train Simulator geschikt voor 64-bit computers?”
    (A) Train Sim World wordt gebouwd op  Unreal Engine 4 technologie wat een 64-bit platform is. De minimale systeemeisen om Train Sim World: CSX Heavy Haul Beta te kunnen spelen zijn:
    • Besturingssysteem:   64-bit Windows 7 Service Pack 1, Windows 8 / 8.1 or Windows 10
    • Processor:   2 GHz Dual-Core 64-bit CPU
    • Geheugen:   8 GB RAM
    • Beeld:   DirectX 10 Compatible GPU met 2 GB Video RAM
    • Geluid:   DirectX Compatible
    • Opslag:   Plm. 40 GB beschikbare schijfruimte
    • DirectX:   Versie 10
    Een gratis Steam account en een internetverbinding zijn vereist.

Zie voor meer vraag & antwoord: http://forum.treinpunt.nl/index.php/topic,76352.0.html

[VIDEO] The Future of Train Simulation
« Last Edit: Friday 09 September, 2016, 16:43:17 by Mark »

225 posts
Re: [INFO] Train Simulator 2017 en Train Sim World
« Reply #1 on: Friday 14 October, 2016, 18:11:48 »
Nieuwe video: https://youtu.be/pVmo281NUg8
Ik ga overigens niet betalen voor bèta, om dan nog een keer voor het eind product te mogen betalen...

**
TreinPunt.NL Vriend
876 posts
« Reply #2 on: Friday 14 October, 2016, 19:00:13 »
Leuk dat je veel detail krijgt op een trein... maar dit gaat echt ten koste van je performance.... Als je al een minder goede PC hebt dan kun je het al haast niet draaien. Leuk dat ze het zo gedetailleerd willen maken maar is dit dan gebaseerd op de PC's van de kopers van het spel of is dit dan alleen op hun developers pc's gebaseerd :( Jammer dit.

NSVirm

676 posts
« Reply #3 on: Friday 14 October, 2016, 20:09:17 »
Wat me niet duidelijk is geworden uit die video is of dat ze ook alle functies van de trein animeren? Kijk naar makers als RSSLO met hun Vectron, Virtual Railroads, RW Austria ed met die Vectron. Er is veel meer mogelijk dan alleen een hendeltje animeren voor het gas geven.  :-X Al zal de prijs er dan ook wel naar zijn DTG kennende.
Kijk ook eens op mijn Flickr.

9 posts
« Reply #4 on: Friday 14 October, 2016, 20:16:02 »
Volgens mij geven ze wel degelijk aan dat ze elk aspect van de trein (kunnen) simuleren. Letterlijk als je remt dan remt je laatste wagon later dan de eerste.

1.015 posts
« Reply #5 on: Friday 14 October, 2016, 21:01:32 »
Leuk dat je veel detail krijgt op een trein... maar dit gaat echt ten koste van je performance.... Als je al een minder goede PC hebt dan kun je het al haast niet draaien. Leuk dat ze het zo gedetailleerd willen maken maar is dit dan gebaseerd op de PC's van de kopers van het spel of is dit dan alleen op hun developers pc's gebaseerd :( Jammer dit.

NSVirm

Dit hoeft niet perse slecht te lopen. Unreal engine is heel modern en geoptimaliseer en draait dus standaard heel erg goed op low end systemen. Gezien al deeze physics niet grafisch zijn kan met een redelijke videokaart en processor dit vrij snel verwerkt worden. Een call of duty of Battlefield berekent ook voor miljoenen onderdelen tegelijk de physics.

Rengdengdengdeng.
140 posts
« Reply #6 on: Saturday 15 October, 2016, 00:41:49 »

NSVirm

Dit hoeft niet perse slecht te lopen. Unreal engine is heel modern en geoptimaliseer en draait dus standaard heel erg goed op low end systemen. Gezien al deeze physics niet grafisch zijn kan met een redelijke videokaart en processor dit vrij snel verwerkt worden. Een call of duty of Battlefield berekent ook voor miljoenen onderdelen tegelijk de physics.

Laten we luchtremmen ála westinghouse eens als voorbeeld nemen. Wat er nu (waarschijnlijk) in TS gebeurd is dat je het hendeltje beweegt, en vervolgens TS de remmen erop gooit. Voor leuk visueel effect gaan vervolgens de drukmetertjes bewegen. Ziet er OK uit, maar zodra je iets gecompliceerders wil, gaan dit soort black-box modellen erg snel kapot.

Wat er in de toekomst gebeuren zal is dat je de remkraan opent, er lucht uit het remkraanreservoir ontsnapt, dientengevolge lucht uit de treinleiding, en daar reageren de triplekleppen onder iedere wagon weer op door lucht uit het hulpreservoir in de remcylinders te laten. Die verschillende luchtdrukken worden dus gesimuleerd. Dat hoeft geen verschrikkelijk dure berekeningen op te leveren, want het is natuurlijk niet alsof je ieder laatste molecuul lucht berekent.

Toegevoegde bonus, we kunnen daarmee dus totaal ongerelateerde dingen aan elkaar koppelen. Sommige treinen gebruiken bijvoorbeeld luchtdruk voor het openen van deuren, dezelfde lucht als voor de remmerij. Kun je dus het zo ver krijgen dat als de één of andere malloot de deuren constant open en dicht gooit de remmen niet meer los willen. Lachen! Of remkranen zonder balansreservoir, mocht je zo'n gek zijn die 19e eeuwse remmen wil.
Staatsspoor is beste spoor.
Appelgroen is beste groen.

9 posts
« Reply #7 on: Saturday 15 October, 2016, 09:48:36 »

NSVirm

Laten we luchtremmen ála westinghouse eens als voorbeeld nemen. Wat er nu (waarschijnlijk) in TS gebeurd is dat je het hendeltje beweegt, en vervolgens TS de remmen erop gooit. Voor leuk visueel effect gaan vervolgens de drukmetertjes bewegen. Ziet er OK uit, maar zodra je iets gecompliceerders wil, gaan dit soort black-box modellen erg snel kapot.

Wat er in de toekomst gebeuren zal is dat je de remkraan opent, er lucht uit het remkraanreservoir ontsnapt, dientengevolge lucht uit de treinleiding, en daar reageren de triplekleppen onder iedere wagon weer op door lucht uit het hulpreservoir in de remcylinders te laten. Die verschillende luchtdrukken worden dus gesimuleerd. Dat hoeft geen verschrikkelijk dure berekeningen op te leveren, want het is natuurlijk niet alsof je ieder laatste molecuul lucht berekent.

Toegevoegde bonus, we kunnen daarmee dus totaal ongerelateerde dingen aan elkaar koppelen. Sommige treinen gebruiken bijvoorbeeld luchtdruk voor het openen van deuren, dezelfde lucht als voor de remmerij. Kun je dus het zo ver krijgen dat als de één of andere malloot de deuren constant open en dicht gooit de remmen niet meer los willen. Lachen! Of remkranen zonder balansreservoir, mocht je zo'n gek zijn die 19e eeuwse remmen wil.

Het is allemaal mogelijk. Maar hoe ver zou DTG zelf hierin gaan. Gezien de arcade style van de huidige simulator. Te ingewikkeld en ze verkopen niets. Dus het simulatie effect is dan echt afhankelijk van 3dparty ontwikkelaars, zoals bij Flightsim ook het geval is.

Rengdengdengdeng.
140 posts
Re:  [INFO] Train Simulator 2017 en Train Sim World
« Reply #8 on: Saturday 15 October, 2016, 09:54:23 »
Hoe ver DTG zelf gaat weet ik niet. Bedenk je goed dat op het moment dat je een spel maakt waarbij inlezen in matgidsen een eis is, je potentieel een hele hoop klanten verliest heeden ten daage. Aan de andere kant, ik kan me goed voorstellen dat de 'simpelheid' van een hele hoop DTG DLC's van tegenwoordig ook een gevolg is van de beperkingen van de huidige engine, zonder absurd veel te moeten scripten.

De optie om gekkigheid uit te halen met physics is er zo te zien in ieder geval (als het echt is wat DTG ons doet denken), en dat stemt mij in ieder geval positief. Nu wil ik DeGlehn compounds zien. Als we dezelfde situatie als met Flight Sim krijgen, ook prima. Overigens, ik heb het idee dat je met een complex gesimuleerde add-on een stuk langer doet dan met een arcade hendeltje duwen, dus de prijs mag dat wat mij betreft best reflecteren. PMDG voor FSX was ook nooit bepaald goedkoop ;).

Rene uit de vroegere msts scene!
190 posts
« Reply #9 on: Saturday 15 October, 2016, 10:33:47 »
Alles mogelijk!

Hard remmen met je goederentrein daarna treinleiding vullen en proberen weer weg te rijden...
psssss  trein doormidden gebroken.  ;D
Komt er automatisch een auto van Prorail naast je trein aanrijden.  ::)

Ik rij graag op NL Routes
723 posts
« Reply #10 on: Saturday 15 October, 2016, 23:19:32 »
De rem reservoir zullen den ik altijd wel bij gevuld worden door de motor v/d trein
hier een link over de werking van de remmen bij treinen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Trein#Remsysteem
Ik vindt het leuk om scenario's te spelen.
Kijk ook eens hier
Facebook

Machinist in opleiding.
1.527 posts
« Reply #11 on: Sunday 16 October, 2016, 00:11:13 »
De tractiemotoren zorgen voor aandrijving. Niet voor lucht. Alleen de compressor zorgt ervoor dat het hoofdreservoir 'op druk blijft'. Verdere uitleg over het pneumatische remsysteem is hier eerder gegeven door leden, dacht ik.
Machinist in opleiding.

723 posts
« Reply #12 on: Sunday 16 October, 2016, 00:23:12 »
lucht wordt altijd door een compressor verzorgd,  alleen zal deze ook aan gedreven moeten worden
Het zij door eigen aandrijving en dit is denk bij  elektrisch trein anders dan bij een dieseltrein
alleen hoe weet ik natuurlijk ook niet van daar ook de link over werking
van de remmen Sebas1700 dit vond ik zelf nog al interessant.
Zo heb ik voor een paar jaar terug ook een Documentaire op National geographic gezien
waarin ze een oude Amerikaanse Diesel trein om bouwen na de nieuwe eisen van deze tijd.
Maar om terug te komen op deze topic Train Sim World zal dit spel denk ik heel anders worden
het enigste wat ik hoop dat er een betere uitleg bij zit van hoe het spel werkt en dat met name
dat onze routebouwers niet weer een hele zelfstudie hoeven te doen om met dit spel een route te maken
als dit dan wel mogelijk is in het spel.

« Last Edit: Sunday 16 October, 2016, 00:50:38 by cleo49 »

1.015 posts
« Reply #13 on: Sunday 16 October, 2016, 00:57:04 »
Routebouwers hebben nooit veel hoeven uitzoeken vergeleken met objecten of materieelbouwers. Bij Coha komen we nu nogsteeds nieuwe features tegen waar DTG nauwelijks gebruik van maakt.

723 posts
« Reply #14 on: Sunday 16 October, 2016, 01:18:39 »
X_shooter1 dat is in ieder geval goed nieuws, en dat jullie bij Coha nog steeds nieuwe features tegen komen
heb ik bij de opendag vernomen.
« Last Edit: Sunday 16 October, 2016, 09:15:59 by cleo49 »

Rene uit de vroegere msts scene!
190 posts
« Reply #15 on: Sunday 16 October, 2016, 09:59:08 »
 8)

@cleo49...
Na 30 jaar mcn zijn weet ik uiteraard hoe de remmen werken.
Geef je een vulstoot na een harde remming bij een goederentrein dan gaat de lucht met een golfbeweging door de treinleiding.
De huidige goederenwagons hebben betere triplekleppen en stuurreservoirs maar naarmate je trein langer wordt duurt het gewoon langer voordat alles weer op druk is.
Als je na paar seconden weer tractie geeft en denkt dat alles los is gekomen kan het dus zomaar gebeuren dat je trein breekt.
Voorste 15 bakken los achterste 30 helaas nog vast/lossende remmen.
Oh ja alleen oudere diesellocs drijven de compressor nog aan met een aandrijfriem maar meestal gaat het met spanning opgewekt door de generator.

270 posts
« Reply #16 on: Friday 04 November, 2016, 14:11:06 »
https://youtu.be/Ni-HlKF8AH0
Nieuwe Video over TSW, hier worden de aspecten besproken over hoe de Conditie van het Weer de wereld in TSW kan beïnvloeden, hoe je als First Person een betere kijk hebt op treinen en zelfs als rangeerder de treinen kan afkoppelen.
Het zijn de Dwarsliggers die de Sporen recht houden.....( met uitzondering van Bochten )

TreinPunt.NL Downloadmanager
Let's drive some trains!
504 posts
« Reply #17 on: Saturday 05 November, 2016, 09:45:57 »
Deze video ziet er echt beter uit, je kunt zien hoeveel meer de Unreal Engine kan dan de huidige KuJu Engine.
Ik heb er wel zin in om deze te gaan rijden. Volgende maand staat de 12 dagen beta op de planning en release in Februari 2017.
Bezoek ook eens mijn YouTube kanaal of mijn twitch kanaal, elke zaterdag rond 19:30!

Vernieuwd!:
Mijn website: http://www.robjansen.info

Bouwer Krammerdijks Deltaland
181 posts
« Reply #18 on: Friday 02 December, 2016, 15:46:02 »
Nieuw filmpje  :)
https://www.youtube.com/watch?v=4VgNR-KLJxw&ab_channel=TrainSimulator

Weet niet of het al eerder bekend was maar ze hebben het nu dus over "Spring 2017" in plaats van februari .

6 posts
« Reply #19 on: Friday 02 December, 2016, 16:00:15 »
Nieuw filmpje  :)
https://www.youtube.com/watch?v=4VgNR-KLJxw&ab_channel=TrainSimulator

Weet niet of het al eerder bekend was maar ze hebben het nu dus over "Spring 2017" in plaats van februari .

En dan staat er in de nieuwspost op de site gewoon nog "before we release the final product in February 2017" (in de eerste alinea, in het roken-is-dodelijkkader).

Dus wat is het nu?  :P

Let's drive some trains!
504 posts
Re: [INFO] Train Simulator 2017 en Train Sim World (verlengd)
« Reply #20 on: Monday 19 December, 2016, 14:11:33 »
Vandaag komt er een patch beschikbaar voor de Beta Er is sinds vandaag een patch beschikbaar en de Beta is verlengd met 2 dagen t/m de 21e, dus je kunt nog t/m woensdag van de Beta gebruik maken.
http://forums.dovetailgames.com/threads/tsw-beta-10-update.592/#post-3626

Wat komt er in de patch?
  • We are extending the Beta period by two days and the Beta will now end on 21st December.
  • We have identified and provided a fix for the VicoDynamics.dll crash. This fix will improve compatibility with older Intel CPUs. If you're using an older intel CPU then you should find you no longer need to remove this file for the game to work. If you get a "fatal error" crash after the update however, you should remove that file again. Essentially this is because the VicoDynamics DLL requires a minimum age of CPU to support what it does, the crash means your CPU does not meet this requirement. Going forward, we are removing VicoDynamics DLL entirely and replacing it with an alternative approach. The VicoDynamics DLL is used to control the physics of the refuelling hose, removing it will only prevent that one aspect of the game from working, everything else should work fine.
  • The issue where the camera gets sucked in to the rail vehicles/couplers, and requires resetting with CTRL+0, has been fixed.
  • We have identified and fixed the major cause of the crash that occurs when entering the 2D map. Pressing 9 to bring up the map should now crash less often. We are not confident we have isolated ALL causes, but this seems to be the more prevalent one. We need your feedback and bug reports whether this has been resolved for you or not.
  • We have identified and fixed the cause of rail vehicles falling through the ground.

Dan is het wachten op wat DTG nog kan maken van TSW in de komende maanden voor de release op het gebied van performance met de unreal engine.

Toevoeging:
De patch is inmiddels beschikbaar, versienummer is verhoogd naar 10 en omvat ongeveer een 380mb download.
« Last Edit: Monday 19 December, 2016, 17:33:06 by Rob Jansen »

Let's drive some trains!
504 posts
« Reply #21 on: Friday 03 February, 2017, 16:09:03 »
Vandaag is er een nieuwe post verschenen op Train Simulator.com over Train Sim World.

Meer informatie is te vinden in de blog post.
Begin volgende maand (maart) komt er informatie beschikbaar over de release van Train Sim World.

Dus de release is uitgesteld tot tenminste volgende maand.

Let's drive some trains!
504 posts
« Reply #22 on: Friday 31 March, 2017, 19:42:25 »
    Vandaag is er een nieuwe patch verschenen, welke na het weekend als alles goed werkt naar de volledig versie wordt gepushed.
Link naar bericht van DTG.

Hi all,

Today we have made our third update for Train Sim World available for you to test. As we have for the last two update tests, please try this through the weekend, and if positive we will apply the patch to the main game early next week. We’d like to give a big thank you to all of you who have consistently and constructively offered your feedback and encouragement.

Here are the items addressed in this build:

Load/Save Issues
  • Further work has been done on identifying entities not correctly persisting and restoring state.
  • Identified and fixed the cause of some voice overs occasionally not playing on restore.

Optimisations
  • This build contains the first of our multi-threading improvements. In this build, SimuGraph® will use as many CPU cores as are available, to concurrently evaluate SimuGraph processing on all rail vehicles. This reduces the FPS impact when you sit in a locomotive, and should deliver a greater benefit if more cores are available. We are continuing work in this area.
  • Improvement to non-player train physics performance.
  • Other optimisation improvements, particularly when interacting with the AC4400CW IFD screens.
  • Reviewed and corrected lighting setup on rail vehicles.
  • Changed foliage MiP handling to improve the distant view and deliver a performance improvement.

Keyboard Support
  • We have added support for the following keyboards: Norwegian, Danish, Bulgarian (non-phonetic), Finnish, German(IBM), Portuguese, Swedish, French Canadian Multilingual, French Canadian Legacy, Spanish Traditional / Spanish, Spanish Variation, Slovenian.

Rail Vehicles
  • General improvements to the brake pipes.

Audio
  • Missing coupling audio added.
  • Engine audio improvements.
  • Horn audio improvements.
  • Improvements to the Cab Occlusion system.

Known Issues
RARE: Inability to pause the game. (We are still investigating this issue. If you are experiencing this, we do want to know more – please let us know!)

The Train Sim World update is available for you to test on Steam. To subscribe to the Update 3 Test Build, follow these instructions:

Subscribing to Test Builds
  • Load Steam and navigate to your Game Library.
  • Right-click on Train Sim World: CSX Heavy Haul and select Properties.
  • Select the Betas Tab and from the drop-down box, select u3tb from the list.
  • Click Close and Steam will automatically begin to download.
  • It’s important that you share your feedback with us, you can do this below on the Steam forums or by submitting tickets to our Support Team.

The Train Sim World Update 3 Test Build download will be approximately 550 MB in size.

Wat voornamelijk interessant lijkt is wat hun noemen voor Simugraph verbeteringen heeft met multi-threading, dat ze nu meer cores gebruiken.
Benieuwd wat de performance impact is. De vorige patch had al flink wat verbeteringen.[/list]
« Last Edit: Sunday 02 April, 2017, 20:25:14 by MartijnWoud »

Let's drive some trains!
504 posts
« Reply #23 on: Monday 10 April, 2017, 12:13:08 »
Een paar dagen geleden is er een nieuwe update verschenen, Update 3.5.
Deze is te vinden op dezelfde plek onder Beta's tab bij de eigenschappen van TSW: CSX Heavy Haul.

Meer informatie is hier te vinden

Let's drive some trains!
504 posts
« Reply #24 on: Thursday 13 April, 2017, 19:29:17 »
Nieuwe update #52

Vandaag is een nieuwe versie verschenen voor alle bezitters van TSW: CSX Heavy Haul.
Dit is niet een update die je aanzet via de properties, maar de game update zichzelf via Steam, aangezien het de release versie is.

Link naar de aankondiging

Let's drive some trains!
504 posts
« Reply #25 on: Wednesday 19 July, 2017, 13:24:35 »
DTG heeft de afgelopen paar dagen 3 'screenshots' geplaatst over Train Sim World.
De 1e afbeelding is een vraagteken, dus weinig info (zie FB).
De 2e afbeelding is zijn rode ribbels, dit lijkt op een Class 66, rood kan dus DB Schenker zijn.
De 3e afbeelding laat duidelijk een UK Passenger (D)EMU zien.

Morgen is er meer informatie beschikbaar.

Routebouwer Oost Nederland
922 posts
« Reply #26 on: Wednesday 19 July, 2017, 13:26:17 »
Die 2e kan ook wel een BR 189 zijn volgens mij ;)
Machinist bij Syntus (ZHO/ZwEnZwoKa)

Bouwer van de Route Oost Nederland, (Winterswijk - Arnhem) volg de route op:

http://forum.treinpunt.nl/index.php/topic,76056.0.html

Schrijft wel eens iets op het forum
1.294 posts
« Reply #27 on: Wednesday 19 July, 2017, 14:28:56 »
Bij onze oosterburen vermoeden ze dat de 2e afbeelding eerder een Class 66 van DB is. Dit in combinatie met de 3e afbeelding vermoed ik dat er geen Duitse content komt, maar Engelse.
Morgen zullen we vast meer te weten komen.

chris94's avatar
83 posts

Let's drive some trains!
504 posts
« Reply #29 on: Thursday 20 July, 2017, 19:13:30 »

https://train-simulator.com/brunels-billiard-table/
De komende DLC op 24 Augustus is Great Western Express.

Wat krijg je:
- Route
- Class 66, 166 en HST.

Mocht je CSX Heavy Haul al hebben, dan kost je deze DLC maar 11,98.
Anders koop je hem in een bundle.

http://store.steampowered.com/app/577350/Train_Sim_World_Great_Western_Express/

INTERCITY EXPRESS
Train Sim World®: Great Western Express is an all new First-Person Simulator that brings to life the experience of driving high speed and commuter passenger trains on one of Britain’s busiest railways. Take control of the iconic Great Western Railways HST and command it to 125mph along the Great Western Main Line out of London's Paddington Main Line Station.

BEAT THE CLOCK
You’ve been invited to work for Great Western Railways as a driver on one of Britain’s busiest railways. With a timetable to keep and thousands of passengers to transport on-time, your skill, focus and endurance will be tested to the limit. Departing the busy London Paddington terminus, you'll have to negotiate the intense traffic and adverse signals, keeping to rule and your nerve.

DRIVE OR RIDE WITH SERVICE MODE
Experience a full ‘day-in-the-life’, in Service Mode, which features the recreation of an entire 24-hour timetable based on real-world activities. Hop on and off a range of services as they carry out their duties. Take control or ride along, the choice is yours.

FEEL THE DETAIL
Powered by Dovetail Games’ proprietary SimuGraph® vehicle dynamics engine and Unreal Engine 4® technology, Train Sim World uses real-world data to accurately replicate the performance, sounds and feel of real trains.

ULTIMATE REALISM
Catering for players of all ability levels with accessible tutorials for beginners and advanced procedures for experts. Climb into the cabs of three very different locomotives, experience the thrill of high speeds or the pressure of arriving on-time. Live out your dreams exploring the highly detailed and immersive environment, access all areas in Great Western Express!

Ik kijk er op zich wel naar uit naar de content die er komt.
Hopelijk functioneert het goed.