't Hart van Nederland Beta 8.1-> 8.5

5 posts
Re: 't Hart van Nederland Beta 8
« Reply #60 on: Monday 10 October, 2016, 05:50:41 »
Beste Bryan2004.

Ik heb van alles opgezocht maar ik kom er niet uit.
Zou jij mis iets weten wat ik zou kunnen doen?

Groetjes Sybren

5.665 posts
« Reply #61 on: Monday 10 October, 2016, 09:20:44 »
IK heb een probleem met de texture van sommige routes namelijk de EXT dingen op het spoor
heb de readme wel 100 keer bekeken .........

Nja je kunt de readme wel 1000 keer bekijken maar als je niet alles download wat er staat en installeert heeft dat geen nut. ::)
Afijn heb je deze link (Altenburg Wildau) uit de readme wel op je PC staan?

Groeten trainsxp

5.665 posts
« Reply #62 on: Monday 10 October, 2016, 10:24:27 »
Assets\3DTrains\ScaleRail\railnetwork\sr_atsf\tunnels\sr_133c1_HvNtun.bin

Ik heb de pakketten van ScaleRail allemaal geïnstalleerd.  De verwijzing naar "HvN" in de bestandsnaam doet mij echter vermoeden dat het hier om een speciaal voor de Hart van Nederland route gemaakt bestand is (en dus niet is opgenomen in de ScaleRail pakketten).

Ja dat is juist geredeneerd met dat sr_133c1_HvNtun.bin bestand en hoort daar eigenlijk niet thuis tenzij ik hem in de assets map had mee verpakt. ::)
En omdat jij (jullie) dat .bin bestand niet hebben (misschien zat het in een veel eerdere beta versie) krijg je dit te zien bij de tunnels waar al eens eerder vragen over waren.
Zal dit met RW_Tools eens omzetten naar het origineel .bin bestand, word vervolgd? ;)

135 posts
« Reply #63 on: Monday 10 October, 2016, 11:24:49 »
Bij het uitpakken van 't Hart van Nederland Beta 8 krijg ik de volgende mededeling:

!   C:\Users\Jan\Downloads\'t Hart van Nederland Beta 8 (1).7z: Onbekende methode in 't Hart van Nederland Beta 8\Hart van Nederland Beta 8.pdf
!   C:\Users\Jan\Downloads\'t Hart van Nederland Beta 8 (1).7z: Onbekende methode in 't Hart van Nederland Beta 8\'t Hart van Nederland Beta 8.rwp
!   C:\Users\Jan\Downloads\'t Hart van Nederland Beta 8 (1).7z: Fout - handeling mislukt

Er wordt wel een map aangemaakt met daarin een .rwp en .pdf bestand, maar die zijn allebei 0kB groot

Bij het uitpakken van de assets map krijg ik de volgende mededeling, nu zijn deze waarschijnlijk wel los te vinden. Hier heb ik verder nog niet naar gekeken daar ik de beta 8 niet geïnstalleerd krijg:

!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\JeffLayf\Scenery\Buildings\Car_FordT_1910.bin
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\Developer\Italia\scenery\buildings\CircoloTennis01.bin
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\nztsws_house1b.bin
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\nztsws_house2br.bin
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\NZTSWS_House3B.bin
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\nztsws_house5b.bin
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\NZTSWS_House6B.bin
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\nztsws_house6bg.bin
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\nztsws_house7b.bin
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\RWAustria\Austria\Scenery\Lofts\Water\Water_16m.bin
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\JeffLayf\Scenery\Buildings\Car_FordT_1910.GeoPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\Developer\Italia\scenery\buildings\CircoloTennis01.GeoPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\NZTSWS_House1B.GeoPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\NZTSWS_House2BR.GeoPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\NZTSWS_House3B.GeoPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\NZTSWS_House5B.GeoPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\NZTSWS_House6B.GeoPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\NZTSWS_House6BG.GeoPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\NZTSWS_House7B.GeoPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\textures\bhback.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\textures\bhfront.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\textures\bhside.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\Developer\Italia\scenery\buildings\textures\CircoloTennis01.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\Developer\Italia\scenery\buildings\textures\CircoloTennis01_sm.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\JeffLayf\Scenery\Buildings\textures\ford_t_prof2.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\JeffLayf\Scenery\Buildings\textures\ford_t_sparewhl.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\JeffLayf\Scenery\Buildings\textures\ford_t_whl.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\textures\hparts.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\RWAustria\Austria\Scenery\Lofts\Water\textures\invisible.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\textures\roofs.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\textures\roofs1.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\textures\roofs2.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\Developer\Italia\scenery\buildings\textures\stencilshadow.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\JeffLayf\Scenery\Buildings\textures\trainglass.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\textures\tuiback.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\textures\tuifront.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\NZTSWS\BigPeter\scenery\buildings\nztsws_housepack2\textures\tuiside.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\RWAustria\Austria\Scenery\Lofts\Water\textures\wassermitgras.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\Developer\Italia\scenery\buildings\textures\window_day_03.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\Developer\Italia\scenery\buildings\textures\window_night.TgPcDx
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Onbekende methode in Assets\RWAustria\Austria\Scenery\Lofts\Water\Water_16m.XSec
!   C:\Users\Jan\Downloads\Assets (1).7z: Fout - handeling mislukt

Zit er een foutje bij mijn uitpakprogramma of is er wat anders aan de hand?

5.665 posts
« Reply #64 on: Monday 10 October, 2016, 11:41:44 »
Oke het zat dus niet helemaal lekker met de Scalerail map. :o
Heb even met RW_Tools 9 verkeerde bin bestanden omgezet naar het origineel en zou nu goed moeten wezen.
Pak onderstaand tracks.bin bestand uit in ....\railworks\Content\Routes\47b6f7ad-85b8-667f-975a-5aeb7c18d28c\Networks\..., verwijder voor de zekerheid wel eest het tracks.bin bestand wat er staat!
Laat ff weten of het probleem hiermee is opgelost. :)

Ps. mocht er iemand zijn die het sr_133c1_HvNtun.bin heeft (vooral route bouwers deze scalerail tunnel mogelijk gebruiken) verwijder het dan!

>-------------------------------<

@ Stoker,
Heb geen idee wat er mis is bij jou, zie dit na jaren Railworks voor de 1e keer. ::)
Misschien iemand anders wel een idee?

Edit/
Bijgevoegd bestand verwijderd!
« Last Edit: Sunday 06 November, 2016, 22:36:20 by trainsxp »

46 posts
« Reply #65 on: Tuesday 11 October, 2016, 10:56:38 »
Hartelijk dank hiervoor - ik probeer dit en neem aan dat het probleem hierdoor zal zijn opgelost. 

5.665 posts
« Reply #66 on: Tuesday 11 October, 2016, 11:13:59 »
Oke, maar ik vraag me bij deze af of je de Assets map van Beta 7 wel geïnstalleerd hebt staan (nodig voor Beta 8) omdat daar namelijk het sr_133c1_HvNtun.bin bestand inzit? ???

46 posts
« Reply #67 on: Tuesday 11 October, 2016, 22:19:10 »
Goed punt.  Ik had deze assetmap zeker geïnstalleerd maar heb op een gegeven moment de Scalerail pakketten opnieuw geïnstalleerd.  Ik had niet gedacht dat er "vreemde" bestanden in de 3DTrains map zouden kunnen zitten die op die manier verloren zouden raken.

Eind goed al goed - nu heb ik alles.  Heel erg bedankt voor de hulp!

5.665 posts
« Reply #68 on: Friday 14 October, 2016, 15:13:22 »
Er is zojuist bij FB Railworks Objecten een update verschenen voor Ikea Amersfoort wat er perfect uitziet, en dat niet alleen. 8)
Zie aldaar wat er zoal is veranderd en dan met name het fors aantal verminderde poly's wat met zich meebrengt dat de data ook flink minder is geworden. ;) (zie laatste plaatje)
En nog een 2 tal plaatjes van Ikea:

**
TreinPunt.NL Vriend
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
442 posts
« Reply #69 on: Friday 14 October, 2016, 18:51:27 »
goed bezig  :)

heb je ook plannen om dit misschien ook met andere gebouwen te doen waar bij dan misschien ook kan. zal wel mooi zijn en zeer te goede komen voor de route   ;)
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

volg ook mijn Steam group voor veel info.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!

1966 was een goed jaar
394 posts
« Reply #70 on: Friday 14 October, 2016, 21:37:36 »
Als Frison nou eerder goed bedoelde raad  ter harte had genomen had hem dit een hoop werk bespaart en had hij ook niet met een kwaaie kop dit forum hoeven verlaten. Ik zeg, goed bezig Frison  :).

135 posts
« Reply #71 on: Saturday 15 October, 2016, 11:02:01 »
@ Stoker,
Heb geen idee wat er mis is bij jou, zie dit na jaren Railworks voor de 1e keer. ::)
[/quote]

Het probleem zat bij mij, het uitpakprogramma (winrar) doet het niet goed. Met winzip is het gelukt. Ik ga nu van de route genieten en kijken wat er nieuw is

5.665 posts
« Reply #72 on: Saturday 15 October, 2016, 11:21:05 »
@ Stoker,

Het probleem zat bij mij, het uitpakprogramma (winrar) doet het niet goed. Met winzip is het gelukt. Ik ga nu van de route genieten en kijken wat er nieuw is

Oke, veel plezier met 't HvN. :)
>-------------------------------------------<
@Rubku_NL,
heb je ook plannen om dit misschien ook met andere gebouwen te doen ..............

Dat is niet aan mij om daar over te beslissen maar aan Frison zijn bereidwilligheid om tussendoor eens wat te updaten. ;)

**
TreinPunt.NL Vriend
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
442 posts
« Reply #73 on: Saturday 15 October, 2016, 17:58:32 »
ja dat is ook waar, ja ma goed ziet er top uit :)

274 posts
« Reply #74 on: Monday 17 October, 2016, 15:03:31 »
Er is zojuist bij FB Railworks Objecten een update verschenen voor Ikea Amersfoort wat er perfect uitziet, en dat niet alleen. 8)
Zie aldaar wat er zoal is veranderd en dan met name het fors aantal verminderde poly's wat met zich meebrengt dat de data ook flink minder is geworden. ;)
Verstandige keuze van Frison, dit komt ten goede van routes waar zijn objecten in verwerkt zijn, fps gaan omhoog en mensen zullen meer plezier beleven aan zijn objecten en aan de route's zelf.
Beter laat dan nooit zullen we zeggen.

Als Frison nou eerder goed bedoelde raad  ter harte had genomen had hem dit een hoop werk bespaart en had hij ook niet met een kwaaie kop dit forum hoeven verlaten. Ik zeg, goed bezig Frison  :).
Ook van mij kant was het goed bedoelt, helaas werd dit niet door iedereen gezien, misschien heb ik het verleden dan ook niet handig getypt.
Het zijn de Dwarsliggers die de Sporen recht houden.....( met uitzondering van Bochten )

5.665 posts
« Reply #75 on: Friday 21 October, 2016, 10:44:15 »
Frison heeft voor de Utrecht Passage een TL verlichting gemaakt in de ronde golf van het dak mee (mijn dank daarvoor) en is vrijwel niet te gebruiken door derden.
Hierbij geef ik een kleine update van de betreffende tiles vrij + object.
Het bestand word niet op FB cq bij Chris geplaatst (ook de passage zelf niet wat in de beta 7 assets map zit) en stuur dit exclusief mee met een latere Beta versie maar nu tijdelijk in dit bericht.
Pak het bestand uit naar ??\Steam\SteamApps\common\railworks\ ,er moet gevraagd worden om te overschrijven en kies JA (word er niet om gevraagd dan is er iets niet goed gegaan!)

Zie de 2 plaatjes en het Content.rar bestand.
Succes.

Oeps het belangrijkste vergeten, de TL verlichting  bij te voegen.
Hmmm dat komt nog. de veel gebruikte 7zip extentie word hier niet ondersteund!! ::
« Last Edit: Friday 21 October, 2016, 12:54:03 by trainsxp »

5.665 posts
« Reply #76 on: Friday 21 October, 2016, 11:24:05 »
Nou maar even een nieuw bericht omdat leden een verandering in een bericht niet meekrijgen die het Content bestand al hadden opgehaald. ;)
Afijn hier het vergeten Station Utrecht Passage TL bestand in rar, en al is het compact ingepakt is het toch ruim 40 kb groter dan het 7zbestand.
Over data gebruik gesproken bij TP, de beste in/uitpakker word hier niet ondersteund! :-X

Ook dit uitpakken naar ??\Steam\SteamApps\common\railworks\.....
« Last Edit: Friday 21 October, 2016, 11:39:36 by trainsxp »

Ik rij graag op NL Routes
737 posts
« Reply #77 on: Friday 21 October, 2016, 18:13:41 »
Trainxp en frison bedankt voor deze update.
Ook de uitleg is duidelijk, heb het net veranderd.

Gertjan
Ik vindt het leuk om scenario's te spelen.
Kijk ook eens hier
Facebook

5.665 posts
« Reply #78 on: Friday 21 October, 2016, 18:26:29 »
Oke Cleo geniet ervan, wat op zich wel frappant is dat bij schrijven het Utrecht Passage TL bestand nu 26 keer is opgehaald, en het scenery update bestand voor de route 19 keer. ???
Je zou dan al gauw denken met het  Passage TL bestand van hebben is hebben en voor de route hoeft niet.
Mja je heb er weinig tot niets aan omdat het voor de passage gemaakt is met dat golvend dak. ;D

737 posts
« Reply #79 on: Friday 21 October, 2016, 18:46:16 »
Kijk ik had het mapje wel in mijn assets map staan alleen door even het nieuwe bestand
en het oude bestand naast elkaar gezet, zag ik dat er een map extra in het nieuwe bestand.
Ook logies natuurlijk want er is Tl verlichting geplaatst  ( extra map is Lights)

Gertjan

260 posts
« Reply #80 on: Friday 21 October, 2016, 20:45:44 »
Je zou niet denken dat het nog mooier kon. Wel dus! Bedankt.  :)

5.665 posts
« Reply #81 on: Saturday 22 October, 2016, 11:57:31 »
RcA51,

Na een PM van Frison zie ik nu ook ineens dat er bij jou iets niet goed zit met de passage verlichting want dat is nog de oude uit beta 7 zeg maar. ???
Zie het verschil met mijn en jou plaatje, en dan met name het aantal.
Kortom heb je die 2 tile bestanden wel op goede plaats neer gezet? ;)

260 posts
« Reply #82 on: Saturday 22 October, 2016, 12:33:09 »
Kortom heb je die 2 tile bestanden wel op goede plaats neer gezet?

Dacht het wel. Inderdaad zie ik nu ook verschil.

5.665 posts
« Reply #83 on: Saturday 22 October, 2016, 12:40:12 »
Ja dat is wel goed, maar het gaat om dit bestandje waar 2 scenery tiles inzitten: Content.rar zoals bij het bericht met de 2 plaatjes omschreven staat met daaronder het bestandje. ;)

260 posts
« Reply #84 on: Saturday 22 October, 2016, 12:49:59 »
Het kwartje is gevallen. Content.rar volledig over het hoofd gezien. Bedankt!  :)

4 posts
« Reply #85 on: Saturday 22 October, 2016, 14:12:01 »
Bedankt voor de mooie route!

Ik heb geupdate van beta 5 naar beta 8. Ik heb niet genoeg ervaring om alle veranderingen te begrijpen.

Voornamelijk rij ik met de SGM en wat mij meteen opvalt is dat het aws systeem ( moest ik ook opzoeken ) geen pingeltjes meer geeft. Als ik naar de route kijk, dan mis ik die gele bakens op de rails, in t midden.

Nou zag ik een andere post voorbij komen waarin iemand zei dat ze vervangen waren door iets anders?
Ik krijg nu telkens tijdens de rit tussen de seinen door een melding. Op de knop drukken of met q is dat wel opgelost maar klopt dit wel? Mis ik iets?

Ik wil toch graag nog een opmerking maken over de bijgevoegde readme/pdf file van de route. Deze is echt heel moeilijk te volgen. (netzoals de voorgande versies)

737 posts
« Reply #86 on: Saturday 22 October, 2016, 15:38:28 »
Ik wil toch graag nog een opmerking maken over de bijgevoegde readme/pdf file van de route. Deze is echt heel moeilijk te volgen. (netzoals de voorgande versies)

Mag ik vragen wat jij er moeilijk aan vindt want ik heb voor de bouwer alleen van zijn bestandje
een Pdf file gemaakt deze is te vinden op pagina 2 van deze topic.
Met dat er in deze versie wat nieuwe objecten zijn bij gevoegd en dit is door de bouwer goed gekeurd.
Maar kritiek mag altijd, en dat er veel linken in zit is natuurlijk niet verwonderlijk met zo'n grote route.

Nou zag ik een andere post voorbij komen waarin iemand zei dat ze vervangen waren door iets anders?
Ik krijg nu telkens tijdens de rit tussen de seinen door een melding. Op de knop drukken of met q is dat wel opgelost maar klopt dit wel? Mis ik iets?

Je mist niets het gaat waarschijnlijk over de gele seinen en de groen gele seinen, dit zit standaard in het spel
zodat jij dan te kennen geeft dat jij de sein hebt gezien en dit geef je dan aan door de Q toets. doe jij dit niet zal de trein in remming gaan.

Gertjan

« Last Edit: Saturday 22 October, 2016, 16:07:59 by cleo49 »

683 posts
« Reply #87 on: Saturday 22 October, 2016, 16:08:37 »
Voornamelijk rij ik met de SGM. Op de knop drukken of met q is dat wel opgelost maar klopt dit wel?
Eeehh... Volgensmij kun je in de nieuwste versie van Chris z´n trein niet meer op Q drukken. Aangezien het AWS systeem is vervangen door het ATB systeem wat reageerd op de seinen van COHA. Moet je de SGM niet even updaten naar de nieuwste versie?  :o
Kijk ook eens op mijn Flickr.

4 posts
« Reply #88 on: Saturday 22 October, 2016, 17:09:36 »
Hoi, bedankt voor de reacties.

Ik zal zeker naar die update gaan kijken. Voor zover ik weet heb ik volgens mij update a ontvangen. Tijdje geleden alweer.
**Edit: Ik heb via justtrains de updates gedownload, nu werkt t wel goed!! Thanks alot!

Wat ik lastig vind aan de pdf file dat er inderdaad onwijs veel links in staan (daar ontkom je natuurlijk niet aan door de grote zoals je zelf al zei). De namen komen niet altijd precies overeen met wat er gedownload moet worden.
Dat alles een beetje kris kras door mekaar staat, als je het originele forum onderwerp niet gelezen hebt dan weet je bijvoorbeeld niet dat je assets van versie 7 nodig hebt.

Sommige pagina's van de links die er staan, zijn alweer geupdate waardoor de content niet meer beschikbaar is.

Dan denk je dat je alles wel zo gedaan hebt en doe je de eerste testen, ik mis dan toch altijd nog een hoop kleine dingetjes. wagonnetjes, wat huisjes hier en daar. Ik kom daar dan wel weer uit dmv rw tools, het is niet zo'n probleem.

Maar omdat ik denk ik te weinig verstand ervan heb en alle termen en namen die voorbij komen echt niet ken is het soms des te meer onduidelijk.

Veel assets rwp files, die ik had gedownload van de oude beta 5 had ik opgeslagen. Als je dat dan probeert te controleren met de namen op de pdf file is dat ook erg lastig.

Voorbeeldje: Seinen pakket van Coha bijvoorbeeld, moet dat nou versie 1.1 zijn of 1.3a?
Ik neem aan 1.3a natuurlijk, maar in de pdf staat het niet vermeld.

Ik zeg dit echt voor de positieve feedback, want ik vind de route heel gaaf en super tof dat dit überhaupt beschikbaar is.

Bedankt!!

« Last Edit: Saturday 22 October, 2016, 17:25:13 by dymestar »

737 posts
« Reply #89 on: Saturday 22 October, 2016, 17:31:41 »
Je hebt het hier over Coha bijvoorbeeld, moet dat nou versie 1.1 of 1.3a moet zijn
hier kan ik je verzekeren altijd de nieuwste versie te nemen en de namen van bestanden zijn meestal
die je in de zoekfunctie kunt invoeren.
en dat jij niet alle objecten hebt moet qua het spelen niets uit maken.
maar ik vind het vreemd dat jij ineens van beta 5 na beta 8 gaat terwijl er al een beta 6 en 7 zijn verschenen.
en natuurlijk kan er in een readmij altijd verbetering komen,  alleen merk ik dat de bouwers van de
freeware routes er alles aan doen om een goed file op te stellen zodat iedereen zijn route kan downloaden.
En dan nog krijgen ze rare vragen ik mis dit en ik mis dat terwijl ze dit wel vermeld hebben in de readmij file.
en dan denken zei van waarom zal ik een leesmij file bij doen als deze toch niet gelezen wordt.

Gertjan

PS: Zal zeggen geniet van de route.