Poll

Wat vind jij van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
0 (0%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
0 (0%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
0 (0%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
0 (0%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 0

[Justtrains] Malmesbury Branch is nu beschikbaar

TreinPunt.NL Moderator
1.092 posts
Malmesbury Branch is nu beschikbaar
« on: Monday 19 September, 2016, 20:23:47 »
Malmesbury Branch is nu beschikbaar bij JustTrains

Deze route neemt je mee naar het Britse traject de Malmesbury Branch, een 3 3/4 mijl lang traject van Malmesbury naar Great Somerford Halt. De route is weergegeven zoals hij was tussen 1948 en 1951, toen er nog passagierstreinen van British Rail reden en vóórdat de lijn gesloten werd.

Bij de route wordt het GWR Diagram AA3 remrijtuig meegeleverd, er zijn 5 scenario's om uit te kiezen. QuickDrive is ook mogelijk. Voor het Free Roam scenario heb je een aparte DLC van Steam nodig, voor de overige 5 scenario's heb je materieel nodig van de route Riviera in the Fifties, die onderdeel was van de Steam Edition van Train Simulator 2016.

Lees meer: Hier  

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!
« Last Edit: Tuesday 20 September, 2016, 18:02:11 by martw »
De enige domme vraag is een niet gestelde vraag.
Kijk ook eens in mijn album op http://steamcommunity.com/profiles/76561198011562087/screenshots/. ;)

998 posts
Re: Malmesbury Branch is nu beschikbaar
« Reply #1 on: Tuesday 20 September, 2016, 14:41:47 »
...
Bij de route worden een aantal stoomlocomotieven met zowel goederen- als passagiersmaterieel meegeleverd, er zijn 5 scenario's om uit te kiezen. QuickDrive is ook mogelijk. Voor het Free Roam scenario heb je een aparte DLC van Steam nodig, voor de overige 5 scenario's niet.
...

Die informatie is niet juist, je hebt voor de stoomlocomotieven en het goederen- en passagiersmaterieel de route Riviera Line in the Fifties nodig. Als TS2016 hebt aangeschaft (dus niet alleen geüpdatet van TS2015), dan is die route al in je bezit. Heb je dat niet gedaan, of je bent nu begonnen met TS2017, dan heb je die route nodig. Helaas staat die op dit moment niet meer in de Steamshop,

Dick

TreinPunt.NL Moderator
1.092 posts
« Reply #2 on: Tuesday 20 September, 2016, 18:00:09 »
Bedankt voor deze aanvulling! Ik zal het oorspronkelijke bericht aanvullen. :)

2.084 posts
« Reply #3 on: Wednesday 21 September, 2016, 12:43:59 »
Staat sinds vandaag wel weer in de steam store:
http://store.steampowered.com/app/325960/