stuurwiel

151 posts
stuurwiel
« on: Friday 09 December, 2016, 20:29:15 »
hallo ik heb een vraag hoe stel je in omsi 2 stuur in want ik weet niet hoe dat moet graag foto er van maken alsjeblieft  Groetjes aagje

4.614 posts
Re: stuurwiel
« Reply #1 on: Saturday 10 December, 2016, 00:38:12 »
Ik weet niet wat er niet lukt? Maar aansluiten en je kan vrijwel gaan.
Ook een beetje verder kijken dan je neus lang is, het is vrij duidelijk en wijst zich zelf:
Stuur selecteren en autoconfig drukken.

« Last Edit: Saturday 10 December, 2016, 00:42:35 by jor[D]1 »

545 posts
« Reply #2 on: Saturday 10 December, 2016, 09:14:32 »
Mag ik op dit topic inhaken of is dat dan topic kaping?? Graag zou ik willen weten of er ook game sturen zonder pedalenblok (op de vloer) zijn en waar ik dan zou moeten kijken?

Greetz

4.614 posts
« Reply #3 on: Saturday 10 December, 2016, 09:38:14 »
Ja die zijn er wel, gewoon bol.com kijken bij de goedkope sturen. Kwaliteit ervan is over algemeen slecht
Ik zou alleen niet weten waarom je zo'n stuur zou willen. Je moet toch ook kunnen remmen en gas geven.
Bij sommige sturen kun je de pedalen ook loskoppelen.

**
TreinPunt.NL Vriend
1.068 posts
« Reply #4 on: Saturday 10 December, 2016, 11:36:04 »
Dan kun je beter gaan kijken op marktplaats voor een 2dehands kwaliteits stuur als een Fanatec of een Logitech G27 of iets !
daar zul je 100x meer plezier van hebben dan een nieuw stuur wat niets kan,

En je moet maar zo denken , als je het niet weet ff op google zoeken. en de handleiding van de game zelf bekijken
iets zelf uitzoeken en oplossen geeft zoveel meer voldoening dan een topic op een forum te open.
wat natuurlijk geen probleem is als je er echt niet uit komt !

Maar de vraag die je stelt is maar half.
Om wat voor stuur gaat het ,
wat krijg je niet voor elkaar ,  het aansluiten van het stuur ? , herkent windows je stuur wel.
of weet je gewoon niet hoe je een stuur moet instellen in de game ! ( uiteraard bij controls ! )

probeer duidelijk te zijn als je een vraag stelt , en wees niet te lui om een paar zinnen te typen.
mensen kunnen niet meer infomatie uit de text halen dan je zelf neer zet natuurlijk :D !

toon je waardeering met een donatie ! ( vrijblijvend ! ) : http://nl.dreamordonate.com/dromen/ts2016-zw-nl

545 posts
« Reply #5 on: Saturday 10 December, 2016, 22:38:57 »
nou ik heb alleen de laptop en wil eigenlijk niet zowel n stuur als voetpendalen in de kamer hebben. Daarom wil ik een stuur waar je dus ook mee kunt gassen en remmen :)