Noordwest Nederland v4

Noordwest Nederland v4
« on: Wednesday 14 December, 2016, 12:48:45 »
De laatste noordwest Nederland v4 kan ik niet met de RW tools downloaden . Ik hoop dat dit niet een te stomme vraag is want ik heb dit nog nitet in een forum gezien, uw hulp is gewaardeert sorry als er spelling fouten zijn , ben pas 36 jaar weg uit  Nederland en woon in Australie.Alvast bedankt Klaas.

TreinPunt.NL Moderator
Student
3.223 posts
Re: Noordwest Nederland v4
« Reply #1 on: Wednesday 14 December, 2016, 13:05:32 »
Beste Klaas,

Dit onderwerp is vrees ik al een paar keer op het forum besproken, dus wellicht was het handig geweest om even te zoeken ;).
Je kan om de route te installeren ook een archiefprogramma als WinRAR of 7zip gebruiken. Hiermee kan je het bestand openen. Als je het bestand dan uitpakt naar de hoofdmap van Train Simulator dan zou het op de goede plek moeten staan (zie ook http://forum.treinpunt.nl/index.php/topic,68395.1770.html) ;).
Groet,
Robert

Moderator Treinpunt.nl
Webmaster Treinenwereld.eu

Voor het meest verse nieuws over ontwikkelingen, klik hier!

5 posts
« Reply #2 on: Saturday 24 December, 2016, 22:13:53 »
Kon eerst ook V4 niet installeren, heb eerst Versie 3.1 gedeinstalleerd, daarna zonder problemen Versie 4 geinstalleerd.

« Reply #3 on: Wednesday 04 January, 2017, 03:36:27 »
 ;DHallo uit Australia van Klaas Mastenbroek en een gelukkig nieuw jaar toe gewenst voor alle forum medewerkers. Ik heb de probleempjes met NoordWest Nederland op gelost , bedankt voor de suggesties.