Zuid West Nederland - Ontbrekende assets

4 posts
Zuid West Nederland - Ontbrekende assets
« on: Monday 02 January, 2017, 17:12:14 »
Beste allemaal,

Na lang zoeken op internet mis ik voor de route Zuid West Nederland nog de volgende 4 assets:

1) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Koen's Objecten\NL\Spoorborden\Stroomafnemersborden\Borden\Spoorborden01.bin

2) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailSimulator\scenery\Procedural\gen_fence_post_n_rail.bin

3) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\pawerybs\PR_commercial_buildings\Shell_Tankstelle2.bin

4) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\TerLor\Creation\scenery\structures\LocalElec_3\LocalElec_3.bin

Als jullie me kunnen helpen dan stel ik dat erg op prijs :)

Daniel

*verzin maar iets*
1.320 posts
Re: Zuid West Nederland - Ontbrekende assets
« Reply #1 on: Tuesday 03 January, 2017, 15:32:21 »
Hoi en welkom op TreinPunt!

1) Is te vinden in de vechtdallijnen route hier in de downloads
2) Is vermoedelijk een payware route (weet even niet welke)
3) Deze komt van Rail-sim.de af, link is te vinden in de Read-Me van Hart van Nederland
4) Deze weet ik niet

Bryan

4 posts
« Reply #2 on: Tuesday 03 January, 2017, 17:29:10 »
Hoi Bryan en dankjewel :)

1) Ik had de Beta 2 assets al ge├»nstalleerd, maar deze zat daar helaas niet in. Als iemand hem heeft dan graag  ;)

2) Gevonden!: http://rail-sim.de/forum/index.php/Thread/22120-Trainworks-Dampfbahn-Fr%C3%A4nkische-Schweiz/?pageNo=3
File: DSF_Fix.rar

3) Niet gevonden. Ik heb het nu aan de maker gevraagd.

4) Nogmaals op google gezocht, dit keer zonder de .bin en nu wel gevonden:
http://www.railsim-fr.com/forum/index.php?app=downloads&showfile=195

Groeten,

Daniel

Afwezig t/m Augustus
4.624 posts
« Reply #3 on: Tuesday 03 January, 2017, 18:44:28 »
3 zou denk in dit pakket kunnen zitten:
PR_Shell_Tankstellenset v.1.0

Dat is een van de objecten welke niet in het mega pakket van de auteur zit.
Kan het via google ook (nog) niet opspeuren.

Edit hier: http://www.asmodis.at/download/index.php?dir=Railworks/AM-WY/externe_Downloads/

4 posts
« Reply #4 on: Wednesday 04 January, 2017, 12:05:31 »
Bedankt Jor[D]1  ;D

Hij zat daar inderdaad in.

Omdat ik ook nog op zoek ben naar Spoorborden01 heb ik de assets van Beta1 van de vechtdallijnen route ook gedownload. Hier zit de Shell_Tankstelle2.bin ook in (maar dus niet in de assets van beta 2). Spoorborden01 zat in geen van van beide helaas, dus die zoektocht gaat verder.

@Koentjee14
Heb jij svp van de categorie 'Stroomafnemersborden' voor mij de 'Spoorborden01.bin' files? :)

Gr.

Daniel

26 posts
« Reply #5 on: Monday 30 January, 2017, 01:03:42 »
Ik mis het stationsgebouw van Roosendaal. Daarnaast vraagt de scenery veel geheugen. Een paar DC, CT. MyRailDreams, Quinzeedied en WG treinen erop en de beruchte Errormelding verschijnt in beeld. Iemand enig idee ?

Had onlangs getracht een Intercity erop te zetten met twee x Benelux en een viertje mat 54 gekoppeld, Had effe gekeken via Taskmgr maar maar ik zat a aan ruim 2,5 Gb geheugengebruik met alleen al ZWNL route een DC8 en een Mat64 van CT erbij.

Hoe kun je dan een realistsch aantal treinen erop zetten dat het jaar 1975 nabootst?
Het materieel is grotendeels voorhanden, maar vergt veel geheugen.
Steam hauling your life

TreinPunt.NL Partner
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
338 posts
« Reply #6 on: Monday 30 January, 2017, 01:20:08 »
haal die DC er maar eens uit dan zullen je zien dat je RAM een behoorlijk stuk minder is. want als je 4 trains van DC in een route zet dan kan je game al vast lopen ivm te hoge RAM gebruik.

een gemiddelde DC trein is tussen de 200-500mb Per Type :(
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

volg ook mijn Steam group voor veel info.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!