* Nieuwe add-ons!

Bezoek onze shop!

Poll

Wat vind jij van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
12 (52.2%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
3 (13%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
4 (17.4%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
4 (17.4%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 23

[RSSLO] Traxx 3 – BR 187 is nu beschikbaar

TreinPunt.NL Moderator
1.209 posts
Traxx 3 – BR 187 is nu beschikbaar
« on: Friday 12 May, 2017, 21:17:07 »
De Traxx 3 – BR 187 is nu beschikbaar bij RSSLO

In dit pakket kun je de Railpool-versie van de BR187 rijden. Deze loc is zowel geschikt voor passagiers- als goederendiensten. De loc is voorzien van realistisch geluid en cabine, met SIFA, PZB en AFB. Ook een treinlengteknop is aanwezig, net als een tweetonige tyfoon.

Er zijn 3 scenario's meegeleverd voor de Brennerbahn/Unterinntalbahn route, welke apart te koop is bij RSSLO.

Lees meer: Hier

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!
Heb je een vraag over een download? Stuur me een PM! :)
Kijk ook eens in mijn album op http://steamcommunity.com/profiles/76561198011562087/screenshots/. ;)

676 posts
Re: Traxx 3 – BR 187 is nu beschikbaar
« Reply #1 on: Friday 12 May, 2017, 23:01:31 »
Leuke locomotief om er bij te hebben. Geluid klinkt aardig goed, zeker na de matige projecten die ze hiervoor geleverd hebben. Besturing is simpel en ongeveer vergeljkbaar met de DB Vectron 3 kV versie.
Op zich had ik wel meer mogelijkheden en variaties verwacht. Je krijgt nu alleen een loc met Railpool livery. Had wat meer mogelijkheden verwacht. Mogelijk in de toekomst toch een extra versie in de vorm van nieuw pakket ...... ?
Kijk ook eens op mijn Flickr.

Re: Traxx 3 – BR 187 is nu beschikbaar
« Reply #2 on: Saturday 13 May, 2017, 10:09:56 »
Typisch RSSLO product. Het is het nét niet. Zeer matige textures, rij-eigenschappen van een piepschuimen doos.