Geen AI verkeer Quick Drive Betuweroute V1.1

To travel is to take a journey into yourself
475 posts
Geen AI verkeer Quick Drive Betuweroute V1.1
« on: Monday 22 May, 2017, 18:11:45 »
Vraag: ik heb de Quick Drive Betuweroute V1.1 (met AI) van sebastian97 geïnstalleerd, maar ik zie geen AI verkeer ???

Ik heb eerst oude quick drive verwijderd en de nieuwe quick drive v1.1 + alle beschikbare consist(s) geïnstalleerd. Zie ik iets over het hoofd?

5.726 posts
Re: Geen AI verkeer Quick Drive Betuweroute V1.1
« Reply #1 on: Monday 22 May, 2017, 19:14:38 »
En wat HIER in het blauw staat heb je daar aan voldaan? ;)

Groeten trainsxp

13 posts
« Reply #2 on: Monday 22 May, 2017, 20:03:55 »

trainsXP, de tekst in het blauw geld alleen als je de consist wil gebruiken in de scenario editor voor een ander soort scenario dan Quick Drive. Als je dus een Quick Drive scenario wil spelen is dit dus niet nodig.

Vraag: ik heb de Quick Drive Betuweroute V1.1 (met AI) van sebastian97 geïnstalleerd, maar ik zie geen AI verkeer ???

Ik heb eerst oude quick drive verwijderd en de nieuwe quick drive v1.1 + alle beschikbare consist(s) geïnstalleerd. Zie ik iets over het hoofd?

GamePsycho, als ik het zo lees zou het moeten werken, als je tenminste alle benodigde wagons/repaints voor een bepaalde consist heb gedownload.  Als dit niet zo is raad ik aan in het schema te kijken  wat in de downloadmap staat. ik heb zelf ook wel is dat hij niet gelijk AI verkeer laat zien. Het leeg maken van de Cache zou kunnen helpen en een ander begin en eindpunt proberen. Mog dit allemaal niet helpen hoor ik het graag.

Sebaje

5.726 posts
« Reply #3 on: Monday 22 May, 2017, 21:18:37 »

trainsXP, de tekst in het blauw geld alleen als je de consist wil gebruiken in de scenario editor voor een ander soort scenario dan Quick Drive. Als je dus een Quick Drive scenario wil spelen is dit dus niet nodig.

Oja, heb regel "De consist die door mij gemaakt wordt, kan ook gebruikt worden bij het maken van scenario's." wat voor het blauw staat niet meegenomen, sorry. ;)

To travel is to take a journey into yourself
475 posts
« Reply #4 on: Wednesday 24 May, 2017, 17:12:47 »

GamePsycho, als ik het zo lees zou het moeten werken, als je tenminste alle benodigde wagons/repaints voor een bepaalde consist heb gedownload.  Als dit niet zo is raad ik aan in het schema te kijken  wat in de downloadmap staat. ik heb zelf ook wel is dat hij niet gelijk AI verkeer laat zien. Het leeg maken van de Cache zou kunnen helpen en een ander begin en eindpunt proberen. Mog dit allemaal niet helpen hoor ik het graag.

Sebaje

Bedankt voor je reactie! Ik ga aan de slag met de bestanden beschreven in het schema ;)

13 posts
« Reply #5 on: Saturday 17 June, 2017, 11:32:58 »
GamePsycho,

misschien dat het intussen is gelukt met een aantal treinen, echter zal je niet alle treinen te zien krijgen. Ik heb namelijk een foutje gemaakt met het delen. Zie mijn laatste bericht hierover.