Tutorial scenario's maken

40 posts
Re: Tutorial scenario's maken
« Reply #30 on: Monday 17 July, 2017, 17:16:48 »
Oh ok,

maar ik zie nog steeds geen vinkje of kruisje bij f1 van taken, wat moet ik nog aanpassen of bijwerken in editor?

Scenario maker
133 posts
« Reply #31 on: Tuesday 18 July, 2017, 16:50:39 »
Oh ok,

maar ik zie nog steeds geen vinkje of kruisje bij f1 van taken, wat moet ik nog aanpassen of bijwerken in editor?

Is dat alleen op station Den Helder of op alle stations?

40 posts
« Reply #32 on: Tuesday 18 July, 2017, 19:52:12 »
Op alle
als ik dan op tijd vertrek, komt er geen Den Helder zuid voorschijn

Scenario maker
133 posts
« Reply #33 on: Tuesday 18 July, 2017, 20:17:43 »
Op alle

Hmmm... dat is vreemd, heb je hetzelfde probleem ook bij een ander zelf gemaakt scenario op de zelfde route?
En heb je het ook bij andere routes, want anders zou ik de NW Nederland route even opnieuw installeren?

Groeten,
Sebastiaan Groenveld

40 posts
« Reply #34 on: Tuesday 18 July, 2017, 20:47:58 »
Op alle

Hmmm... dat is vreemd, heb je hetzelfde probleem ook bij een ander zelf gemaakt scenario op de zelfde route?
En heb je het ook bij andere routes, want anders zou ik de NW Nederland route even opnieuw installeren?

Groeten,
Sebastiaan Groenveld
Normaal moet het wel werkend zijn? Versie van NW is v5, is poosje geleden geüpdate
Bij andere die ik speel van andere scenario's, werkt het gewoon goed. Of ik moet daar in spieken, hoe het toch moet werken

Scenario maker
133 posts
« Reply #35 on: Tuesday 18 July, 2017, 20:51:57 »
Op alle

Groeten,
Sebastiaan Groenveld
Normaal moet het wel werkend zijn? Versie van NW is v5, is poosje geleden geüpdate
Bij andere die ik speel van andere scenario's, werkt het gewoon goed. Of ik moet daar in spieken, hoe het toch moet werken

Aan de foto's van de scenario editor ziet alles er volgendsmij goed uit, maar ik zie wel dat je bij Amsterdam Centraal geen passagier in- en uitstap marker hebt gezet (alleen een eindbestemming marker) (<- Misschien ligt het daar wel aan??). Maar anders kijk inderdaad maar even bij een scenario van iemand anders of die iets anders heeft dan dat jij hebt gedaan.

Groeten,
Sebastiaan Groenveld
« Last Edit: Tuesday 18 July, 2017, 20:54:19 by SebastiaanGroenveld »

40 posts
« Reply #36 on: Tuesday 18 July, 2017, 21:50:54 »
Ik keek inderdaad bij andere, staat inderdaad eind bestemming als laatste, dus ik kijk het even of het gaat werken of niet.

Edit; werkt nog niet..
« Last Edit: Tuesday 18 July, 2017, 22:01:16 by laurens345 »

Scenario maker
133 posts
« Reply #37 on: Tuesday 18 July, 2017, 22:25:04 »
Laurens345, misschien kan je het scenario naar mij opsturen, dan kan ik kijken of ik hetzelfde probleem heb en/of ik er wat aan kan doen?

Mocht je dat willen stuur het scenario dan via dit mail-adres naar mij op:
sebastiaangrw@gmail.com

Groeten,
Sebastiaan Groenveld
« Last Edit: Wednesday 19 July, 2017, 12:29:10 by SebastiaanGroenveld »

40 posts
« Reply #38 on: Tuesday 18 July, 2017, 23:03:25 »
Laurens345, misschien kan je het scenario naar mij opsturen, dan kan ik kijken of ik hetzelfde probleem heb en/of ik er wat aan kan doen?

Mocht je dat willen stuur het scenario dan via dit mail-adres naar mij op:
Sebastiaangrw@gmail.com

Groeten,
Sebastiaan Groenveld
Is goed, doe gelijk morgen,  hopelijk is er wat te betekenen

5 posts
« Reply #39 on: Monday 21 August, 2017, 17:17:33 »
Ik maak een scenario waarbij meerdere treinen hetzelfde traject rijden, alleen op andere tijden.
Is er een mogelijkheid om het traject van een trein in de editor te kopiëren, zodat ik niet iedere keer het hele traject voor iedere trein hoeft te maken?

Scenario maker
133 posts
« Reply #40 on: Monday 21 August, 2017, 18:11:28 »
Ik maak een scenario waarbij meerdere treinen hetzelfde traject rijden, alleen op andere tijden.
Is er een mogelijkheid om het traject van een trein in de editor te kopiëren, zodat ik niet iedere keer het hele traject voor iedere trein hoeft te maken?

Nee, voor hoever ik weet is het niet mogelijk om een dienstregeling van een andere trein te kopiëren.

Groeten,
Sebastiaan

5 posts
« Reply #41 on: Monday 21 August, 2017, 19:31:57 »
Bedankt Sebastiaan

Ik dacht het al, kon er niets over vinden.
Is geen probleem. Nu kan ik deze vraag wegstrepen en me volledig bezig houden met de scenarios.

Groeten
Paul