....... maar ga het toch anders doen........ met bestaande stations
Veranderingen horen altijd bij en route. Zelfs een proffesionele routemaker bedenkt zich al in 24 uur.
een goed begin zo te zien!veel suc6 verder
Haha dankje, Ik ga iets doen wat niet mag, en dat is de website van de ns kopieren voor me eigen site *schaam*. Maargoed, daar kun je dus voortaan ook alles goed in de gaten houden. Hieralvast een preview:Roosendaal-Dordrecht26 augustus tot en met 30 augustusVernieuwing van wissels De website zal morgen gepubliceerd worden.
Quote from: Ojiny on Monday 22 August, 2011, 23:28:15 Haha dankje, Ik ga iets doen wat niet mag, en dat is de website van de ns kopieren voor me eigen site *schaam*. Maargoed, daar kun je dus voortaan ook alles goed in de gaten houden. Hieralvast een preview:Roosendaal-Dordrecht26 augustus tot en met 30 augustusVernieuwing van wissels De website zal morgen gepubliceerd worden. Wat bedoel je hiermee?Als ik het zo begrijp dat bedoel je het letterlijk kopiëren / overnemen van de NS site?Mocht dit het geval zijn, dan verzoek ik je, om daar geen updates van te melden op TreinPunt.Dit omdat het een illegale bezigheid is waar wij niet van gediend zijn Als je alleen de verstoringen en of doorkomst tijden op de site wilt hebben, dan is er een speciale codereeks van ProRail.Deze mag je wel gebruiken, en dan kopieer je niet de site en ben je ook niet illegaal bezig.
Started by Ricardo1998
Started by Koplopertje
Started by trainsxp
Started by Nieuws
Started by GerJan