* Nieuwe add-ons!

Bezoek onze shop!

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 20
1
Train Simulator 2017 Routes / Re: Noordwest Nederland V5
« Last post by JipGemser on Today at 14:35:50 »
Hallo Jip,

De overkapping van Amsterdam Centraal is te vinden in het assetpakket dat bij de Noordwest Nederland route - versie 4.0 is meegeleverd. Deze moet dus ook geïnstalleerd worden om versie 5 van de route te kunnen gebruiken.

Veel succes!
Ik heb het gevonden, bedankt voor je hulp!
2
Train Simulator 2017 Problemen / Re: Scenario maken probleem.
« Last post by Piussi on Today at 10:50:30 »
Mijn excuses  ;)
3
Er is een nieuw scenario toegevoegd aan de route Noordwest Nederland:

[SG] DDZ Haarlem - Zandvoort aan Zee - Haarlem:
Downloaden kan hier
4
« Last post by MartijnWoud on Today at 10:19:52 »
Inderdaad, daarom heb ik de twee berichten van 9:35 en 9:36 even samengevoegd tot één bericht. ;)
5
« Last post by trainsxp on Today at 09:56:40 »
Oké, ja dat blijft altijd een beetje spelen met de aankomst/vertrektijden.
Je kunt de sprinter wat eerder laten vertrekken als dat tenminste kan i.v.m. de scenario starttijd en de ICE wat langer laten wachten.
Of de ICE  wat richting Utrecht zetten zodat hij bv. 2 min. later Arnhem binnenkomt.
Prioriteit geven zal niet veel helpen omdat normaal gesproken de ICE dat al hoog heeft en de sprinter als stoptrein dus lager en daarom moet wachten.
Of je moet afwijken van dat gegeven en de ICE op stoptrein zetten als dat een AI trein is.

Edit/
Mij maakt het niet uit maar Mods zien niet graag dat er in een kort tijdsbestek meerdere berichten worden geplaatst. ;)
6
Train Simulator 2017 Materieel / 3DZug Städteexpress
« Last post by etienne123 on Today at 09:45:22 »
De Städteexpress is sinds vandaag gratis te downloaden bij 3DZug:
http://www.3dzug.de/shop_content.php?coID=210
7
« Last post by Piussi on Today at 09:35:42 »
Misschien even de voorrangsregels aanpassen dit doe je
door een trein een bepaalde rang te geven.(zie img)
Of even de tijden aanpassen van de ICE trein dat ie wat langer bij het perron staat.

Ja momenteel komt die op 35 toe en vertrekt om 37 mijn trein komt om 36 toe allebij op een verschillend perron. Dus ik had gehoopt dat ik wel zou kunnen doorrijden maar de ICE krijgt voorrang op mij vanaf die op het perron staat. Als ik mijn trein prioriteit geef op de ICE dan blijft die weer buiten het station staan.  :)

Is dat bij een bestaand scenario of ben jezelf wat aan het knutselen?

Eigen gemaakt scenario.
8
Denk dat het te maken heeft met dat het in 1e instantie alleen American Freight was van CSX. En met Railworks toch al een Europese route was meegeleverd.
Nu hebben we wat Europees met zowel passenger als freight dus zullen er wel meer iets sneller aanschaffen.

@rubentreinfreak
Inderdaad, zoals MarkA het al aangaf. Helaas is die videokaart inderdaad te oud om het goed te kunnen draaien.
Heb recentelijk vernomen dat zelfs een low end videokaart het op zich nog wel te doen doen is met het aantal FPS. Dus de videokaart heeft minder impact dan het lijkt.

9
« Last post by cleo259 on Today at 09:12:41 »
Misschien even de voorrangsregels aanpassen dit doe je
door een trein een bepaalde rang te geven.(zie img)
Of even de tijden aanpassen van de ICE trein dat ie wat langer bij het perron staat.

10
« Last post by trainsxp on Today at 09:02:29 »
Is dat bij een bestaand scenario of ben jezelf wat aan het knutselen?
Pages: [1] 2 3 ... 20